1.

ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 133-116
حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن

2.

استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازی‌های نظامیان جهان (سیزم)

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 45-59
فرهاد فتحی؛ مهرداد محرم زاده؛ علی اصغر وحدتی پور؛ محمد سیوان نوری

3.

راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفه‌ای ایران

دوره 2، شماره 2، تیر 1400، صفحه 49-70
مهرداد محرم زاده؛ محمد سیوان نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب