1.

A phenomenological Analysis of the Principals and Teachers Perceptions and Experiences of the School Management Excellence Program in Sanandaj Secondary Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 275-238
Nematollah Azizi؛ Hoshyar Fathi؛ Zahra Hosseini

2.

Developing an Entrepreneurship Curriculum for Child Laborers at Schools

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 100-120
Farnoosh kavepisheh؛ Kourosh Fathi vagargah؛ Mahbobeh Arefi؛ Mohammad hasan Mobaraki

3.

Using Phenomenological analysis to represent the factors of some principals to Exploit Subordinates in school

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 302-276
Mahboobeh Seyedalian؛ Keyvan Salehi

4.

بازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالش‌های تربیت هنری در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 29-1
محمد امینی؛ مجیده لقب دوست

5.

رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش آموزان در شرایط کرونا (COVID-19)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 162-131
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی

6.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 144-123
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ مریم صفری؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.