1.

بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 34-55
بختیار جواهری؛ یونس علی احمد؛ ئاشتی عبدالله محمود؛ سمیرا محمدی

2.

تبیین جامعه‌شناختی مصرف فیلم در شهر اصفهان

دوره 5، شماره 2، تیر 1402، صفحه 55-70
احسان آقابابایی؛ فاطمه السادات فاطمی؛ وحید قاسمی

3.

تحلیل جامعه شناختی میزان اثرگذاری صدا و سیمای سراسری، شبکه استانی و شبکه‌های ماهواره‌ای کُردی بر ابعاد هویت جمعی ساکنان منطقۀ اورامانات

دوره 5، شماره 4، دی 1402، صفحه 92-107
مرتضی سعیدیان؛ احمد رضایی

4.

مصرف ایماژهای بدن در میان کاربران اینستاگرام در شهر سنندج

دوره 2، شماره 3، مهر 1399، صفحه 141-115
جمال محمدی؛ حسین دانش مهر؛ پرویز سبحانی

5.

مصرف شبکه‌های اجتماعی و گرایش به رفتارهای پرخطر: تبیین جامعه شناختی جوانان 18 تا 29 ساله شهرستان ایذه

دوره 5، ویژه نامه 1402 (هنر و بازنمایی)، اسفند 1402
مرضیه شهریاری

6.

مقایسه بین نسلی مصرف کالاهای فرهنگی و عوامل موثر بر آن در شهر رشت

دوره 3، شماره 3، مهر 1400، صفحه 145-124
مجید حسینی نثار؛ محمدرضا غلامی؛ رضا علیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب