1.

The Effect of Service Quality on The Citizenship Behavior of Football School Students With The Mediating Role of Responsibility

دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 83-99
Mohammad Maleki؛ Farhad Fathi

2.

تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر کرج

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 85-64
محمدصادق سعادت؛ محمدرضا مرادی؛ علیرضا امیدی

3.

تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 98-73
فاطمه رستگار کهخا ژاله؛ روح الله باقری مجد

4.

تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 24-45
محمد جواد ارشادی؛ زهرا مقدم

5.

تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 186-157
علی معطر؛ صدیقه اسلامی؛ حمید قاسمی

6.

فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-25
حسین پورسلطانی زرندی

7.

مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 98-68
حسین علی محمدی؛ حسین کردلو؛ جواد ادبی فیروز جاه؛ نرگس گرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب