پورسلطانی زرندی, حسین. (1400). فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(3), 1-25.
حسین پورسلطانی زرندی. "فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 3, 1400, 1-25.
پورسلطانی زرندی, حسین. (1400). 'فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(3), pp. 1-25.
پورسلطانی زرندی, حسین. فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(3): 1-25.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.