پورسلطانی زرندی, حسین. (1400). فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی. , 2(3), 1-25. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.941
حسین پورسلطانی زرندی. "فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی". , 2, 3, 1400, 1-25. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.941
پورسلطانی زرندی, حسین. (1400). 'فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی', , 2(3), pp. 1-25. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.941
پورسلطانی زرندی, حسین. فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی. , 1400; 2(3): 1-25. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.941


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب