1.

تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر کرج

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 85-64
محمدصادق سعادت؛ محمدرضا مرادی؛ علیرضا امیدی

2.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاه‌های ورزشی بدنسازی در ایام همه‌گیری کووید_ 19

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 72-88
احمد محمودی؛ سحر پیرجمادی؛ کریم زهره وندیان

3.

شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 149-129
محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی

4.

طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 176-199
هادی خیراللهی؛ صمد عالی؛ هوشنگ تقی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب