1.

ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 180-205
نازنین حکیمی فر؛ منیژه حقیقی نسب؛ محمدرضا رستمی

2.

بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 50-26
حسین براخاص؛ مهرعلی همتی نژاد؛ زهره ایزانلو

3.

بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 117-96
جواد شهولی کوه شوری؛ احمدرضا عسکری؛ مینا مستحفظیان؛ حدیثه بهرامی

4.

تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 120-146
فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی

5.

تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 171-144
فاطمه رضائی؛ حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ توحید آقایی

6.

رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 65-97
فرشاد یزدانی؛ محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ علی یعقوبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب