1.

Designing A Model of Learning School in Secondary Schools

دوره 9، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 62-79
Javad Saki؛ Fakhrossadat Nasiri Bani Valik؛ Afshin Afzali

2.

Sustainable School in the Islamic Republic of Iran: A Multiple methods Qualitative Approach

دوره 9، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 108-132
Jafar Torkzadeh؛ Maryam Vafaei؛ Rahmatolah Marzughi؛ Mahdi Mohammadi؛ Ghasem Salimi

3.

ارزیابی اثرات اجتماعی ترمیم و بازسازی پارک‌ها به‌شیوۀ نظریه مبنایی (مطالعه موردی پارک‌های سطح منطقه 18 شهرداری تهران)

دوره 2، شماره 7، مرداد 1392، صفحه 61-72
جمال محمدی؛ حسین دانشمهر

4.

ارزیابی اثرات زیست محیطی کاربری های آموزشی با استفاده از مدل ردپای اکولوژیکی، مطالعه موردی دانشگاه کردستان

دوره 8، شماره 32، آبان 1398، صفحه 77-88
هوشمند علیزاده؛ وریا لطفی؛ صلاح الدین ویسی

5.

ارزیابی پیامدهای محیط زیستی مجتمع های تجاری بزرگ در کلانشهرها با استفاده از ماتریس RIAM و برنامه EMP، مورد مطالعه مرکز تجاری ارگ

دوره 10، شماره 39، مرداد 1400، صفحه 99-112
سروش خلیلی؛ جمیله توکلی نیا؛ نغمه مبرقعی دینان؛ حمید سلطانی نژاد

6.

ارزیابی نقش عوامل طبیعی و اقتصادی در پایداری روستاهای حوزه کلانشهر تهران

دوره 1، شماره 2، خرداد 1391، صفحه 41-56

7.

آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 233-205
امیرعلی برومند؛ مهدی کلاهی

8.

تحلیل محتوا و بررسی تطبیقی برنامه های آموزش شهرسازی در جهان و ایران با رویکرد توسعه پایدار، با تاکید بر دوره های کارشناسی ارشد

دوره 11، شماره 41، بهمن 1400، صفحه 3-16
محمد مهدی عزیزی؛ سمانه خسروانی نژاد

9.

مقایسه ظرفیتهای اجتماعی و نهادی توسعه پایدار در شهرهای کرج و قزوین

دوره 1، شماره 4، آبان 1391، صفحه 81-94


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب