1.

A Model Representation with Grounded Theory approach for Nature Schools Development in Iran

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 123-103
farzaneh soleimani؛ Nader Soleimani؛ akhtar Jamali؛ Reza Shabannejad Khas

2.

Presenting a Conceptual Model for Professional Development of High School Principals: Grounded Theory

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 251-272
Akbar Joodaki؛ kamran Mohammad khani؛ Amir Hossein Mohammad Davoudi

3.

Provide a model of entrepreneurial schools with a data foundation approach

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1400
abedin akbari؛ Hosein Ali Taghipoor؛ Mohammad Javad Taghi Pouriyan؛ Mohammad Ghaffari

4.

ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 28-50
ابراهیم علی زاده جورکویه؛ نرگس دل افروز؛ سید محمود شبگو منصف؛ یلدا رحمتی

5.

آشکار ساختن چرایی‌ و زمینه‌های برپایی پیوندهای فرا زناشویی زنان از نگاه مردان آسیب‌دیده: پژوهش داده بنیاد

دوره 10، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 125-150
مریم سادات اوانی؛ حسن زارعی محمودآبادی

6.

تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف)

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 81-103
فاطمه ترابی؛ اعظم رحیمی نیک؛ حسن اسماعیل پور؛ احمد ودادی

7.

تجارب اعضای هیأت علمی ‌از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی

دوره 4، شماره 2، آذر 1395، صفحه 55-78
مهدی صالحی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محمد قهرمانی؛ محمد ابوالقاسمی

8.

شناسایی مؤلفه های مؤثر بر ارتقاء کیفیت فضاهای عمومی شهری برای کودکان، بر مبنای مدل مفهومی حق به شهر (نمونه مورد مطالعه: شهر تهران)

دوره 11، شماره 44، آبان 1401، صفحه 115-130
زهرا تمجیدی؛ زهرا سادات سعیده زرآبادی؛ فرح حبیب

9.

طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 72-48
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ حسین دشتی عسکری؛ محمد علی گشمرد؛ علی مراد خسروی

10.

طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 287-309
سجاد خالوزاده مبارکه؛ امیر مانیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری

11.

طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 136-159
محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب