شهنوازی, عباس, همایون فر, مهدی, فدایی, مهدی, شعبانی, شهین. (1400). تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), 1-21. doi: 10.34785/J018.2021.932
عباس شهنوازی; مهدی همایون فر; مهدی فدایی; شهین شعبانی. "تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 1, 1400, 1-21. doi: 10.34785/J018.2021.932
شهنوازی, عباس, همایون فر, مهدی, فدایی, مهدی, شعبانی, شهین. (1400). 'تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(1), pp. 1-21. doi: 10.34785/J018.2021.932
شهنوازی, عباس, همایون فر, مهدی, فدایی, مهدی, شعبانی, شهین. تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(1): 1-21. doi: 10.34785/J018.2021.932


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.