1.

سخن سردبیر


2.

تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی

صفحه 1-21
عباس شهنوازی؛ مهدی همایون فر؛ مهدی فدایی؛ شهین شعبانی

3.

تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه‌گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب‌سایت

صفحه 22-37
مسعود کیماسی؛ مژده خوشنویس

4.

موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

صفحه 38-58
محمدحسین مروی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ گلنار شجاعی باغینی

5.

تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز)

صفحه 59-84
ادریس محمودی؛ سیده زهرا سالاری؛ حاتم خلیلی پور؛ مرضیه حسینی سرتشنیزی

6.

بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی )

صفحه 85-104
مونا کاردانی ملکی نژاد؛ علیرضا خوراکیان؛ فریبرز رحیم نیا

7.

بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه

صفحه 105-132
حسین بلوچی؛ مجید نعمت الهی

8.

ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری

صفحه 133-157
سامان شیخ اسماعیلی؛ سید کامران نوربخش؛ سید عباس حیدری

9.

پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه"

صفحه 158-173
یوسف محمدی فر؛ حدیث پورجمشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب