1.

ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 1-23
شیما حسامی؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی

2.

شناسایی و تجزیه و تحلیل مفاهیم برجسته در بازاریابی دیجیتال و ورزش

سجاد پاشایی؛ حامد گل محمدی؛ سجاد قدمی؛ حمیدرضا زلفی

3.

آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414

صفحه 39-58
مهدی تنگ‌تکابی؛ الهام مشکل گشا؛ مینا مستحفظیان

4.

شناسایی شاخص های موثر بر کارآفرینی استراتژیک در گردشگری ورزشی استان گلستان

صفحه 59-81
مریم حسینی عسگرآبادی

5.

نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه

علی کریمی؛ پیمان اکبری؛ همت الله بسطامی؛ محسن اعظمی

6.

طراحی مدل شبیه سازی توسعه حضور تماشاگران در ورزشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 97-117
حسین رحیمی کلور؛ سید علی نقوی

7.

تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف کننده محصولات ورزشی

صفحه 118-138
کاظم چراغ بیرجندی؛ اعظم حیدری نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب