1.

نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی

فهیمه قلی پور؛ احسان اسداللهی؛ اکبر معرفتی

2.

تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی

کاظم چراغ بیرجندی؛ اعظم حیدری نیا

3.

دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری

زینب خالقی آرانی؛ مینا مستحفظیان؛ داود نصراصفهانی

4.

تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی

رضا مرتاضی؛ آزاده سید عالی نژاد؛ محمد جلیلوند

5.

تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند

امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه

6.

نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه

علی کریمی؛ پیمان اکبری؛ همت الله بسطامی؛ محسن اعظمی

7.

آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414

مهدی تنگ‌تکابی؛ الهام مشکل گشا؛ مینا مستحفظیان

8.

مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان

حسین عبدالملکی؛ روح الله کیانی؛ سید نعمت خلیفه؛ سید بهادر زکی زاده

9.

ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد

شیما حسامی؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی

10.

شناسایی و تجزیه و تحلیل مفاهیم برجسته در بازاریابی دیجیتال و ورزش

حامد گل محمدی؛ سجاد قدمی؛ سجاد پاشایی؛ حمیدرضا زلفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب