1.

بررسی اثربخشی روش‌های آموزشی مبتنی بر تعامل و فعالیت‌های عملی در تدریس در رشتهء حقوق(مطالعه موردی: دانشجویان رشتهء حقوق دانشگاه کردستان)

صفحه 1-38
افشین عبداللهی؛ هدیه سیاری

2.

تاثیر دو برنامه درسی خطی و غیرخطی برمهارت های بین فردی: بررسی روش تدریس دو مرکز آموزشی رجیو امیلیا و مونته سوری

صفحه 39-62
رضا صابری

3.

اثربخشی برنامه چارت پیمایشی مدیریت رفتار(BMFC) و بارکلی بر جو عاطفی خانواده و رابطه فرزند- والدی در والدین دانش‌آموزان ابتدایی دارای اختلال پرخاشگری

صفحه 63-91
احمد امانی؛ پریسا قیسوندی؛ جعفر قیطاسی

4.

مطالعه ای کیفی برای بررسی ادراک معلمان از تدریس برای توسعه پایدار

صفحه 93-126
مهدی صادقی؛ سارا یزدانفر

5.

تجاربی از کلاس درس استاد فقید تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری: مؤلفه‌هایی برای تدریس اثر بخش در آموزش عالی

صفحه 127-149
فاطمه فرج پور بناب؛ حسین جعفری ثانی

6.

تحلیل گفتمان بازنمایی غرب در کتب درسی دوره متوسطه دوم نظری

صفحه 150-173
محمد علی خلیلی؛ حمداله اکوانی؛ واحد ظریفی

7.

بررسی بازنمایی های شکل های هندسی دانش آموزان متوسطه: نقش درک های شناختی درحل تکالیف هندسی شامل شکل

صفحه 174-208
سیما ربی؛ نسیم اصغری؛ احمدرضا حقیقی؛ محمد علی فریبرزی عراقی

8.

تحلیل انتقادی مقاله‌‌های حوزه‌ی «تحلیل محتوای کتاب‌‌های علوم‌تجربی دوره‌ی ابتدایی» با تأکید بر شیوه‌های آموزش و تدریس

مظهر بابایی؛ هدیه ازغ

9.

مطالعه پدیدار شناختی ادراکات و تجارب زیسته نومعلمان ابتدایی از سال اول تدریس

محمدصالح میرجلیلی؛ احمد زندوانیان؛ محسن شاکری حسین آباد؛ حمیده همتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب