دوره و شماره: دوره 4، شماره 3، زمستان 1395، صفحه 63-78، صفحه 1-145  XML

1

تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط

تدریس پژوهی
صفحه 1-20
سمیرا ابراهیم پورکومله؛ عزت الله نادری؛ مریم سیف نراقی

2

تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدایی

تدریس پژوهی
صفحه 21-46
بهزاد نوروزی چگینی؛ علی اکبر شیخی فنیقی؛ علیرضا عصاره؛ اقبال زارعی

3

نقش اخلاق حرفه‌ای معلمان در تقویت انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان

تدریس پژوهی
صفحه 47-62
عباس خاکپور

4

اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان

تدریس پژوهی
صفحه 63-78
گل افروز رمضانی؛ جمیله دلجو

5

وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه

تدریس پژوهی
صفحه 79-98
سحر کیانی؛ علی عسگری؛ حسن سالاری فرد

6

بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی

تدریس پژوهی
صفحه 99-128
مهدی محمدی؛ رحمت الله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ ابوالفضل بختیاری؛ عبدالخالق فلاحی

7

ارزیابی مهارت‌های تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته

تدریس پژوهی
صفحه 129-145
صبا اجاقی؛ نادر نادری؛ بیژن رضایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.