1.

Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244
معصومه منصوری‌کیا؛ حمید شفیع‌زاده؛ نادر سلیمانی

2.

Dimensions and components of professional learning communities: A qualitative study

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 369-341
ژیار رفاعی؛ رفیق حسنی؛ مجید محمدی

3.

Evaluating the effectiveness of in-service training courses for teachers of primary school Based on the Kirk patrick's model

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 399-371
رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی؛ منیژه اینانلو

4.

Factors Affecting’ Organizational Behavior

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45
jafar torkzadeh؛ elham razi؛ zahra najafi

5.

Identifying and Measuring the Components of High School Teachers Development (Case Study: Tehran Province)

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 129-150
mehri ghanizadeh؛ Parivash jafari؛ Nadergholi Ghourchian

6.

Investigating the obstacles of collaborative professional development of teachers in schools:mixed method

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 23-49
akram safari؛ Bijan Abdollahi؛ Abdolrahim Nave Ebrahim؛ Zein-Abadi Hassan Reza

7.

Modeling Structural Relationships of Teachers' Educational Performance Based on Organizational Citizenship Behavior and Mediating Job Desire

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 99-82
Bahman Kord؛ Hiva Mahmodi

8.

Multicultural education: Reflection on the Best Practice of successful teachers in schools

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 163-181
katayoon Hamidizadeh؛ kourosh Fathivajargah؛ Mahboobe Arefi؛ Golnar Mehran

9.

Organizational Indifference in Schools Teachers in Kashan City: Antecedents and Consequences

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 20-40
hamid rahimi؛ Faezeh khayami

10.

Provide a model for individual development of elementary school teachers in exceptional schools (A qualitative study)

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 282-259
پروین قربانیان؛ علی تقی پورظهیر؛ افسانه زمانی مقدم؛ محمد رضا اردلان

11.

Symptoms of Teacher Silence at the School: The A Qualitative Study

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 69-85
Fahimeh Kourdfirouzjaie؛ Hasan Reza Zynabadi؛ Hamidreza Arasteh؛ Bizhan Abdollahi

12.

Teacher leadership and The Scale of its Measurement in Schools

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 217-236
reza hoveida؛ seyed hedayatollah davarpanah؛ hamed rezaeian

13.

The Exploring Talent Management Process of High Schools Teachers at Ardabil City

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 252-274
hasan ahmadi؛ masoud moradi؛ ali khalegh khah؛ adel zahed babelan

14.

The impact of collaboration between school teachers on process quality improvement   Teaching 2_ Learning

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 193-179
Akram Safari؛ Bijan Abdollahi؛ fatemeh sabouri

15.

the mediator role of career plateau in relationship between teachers' individual characteristics and organizational laziness among teachers

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 40-55
ghaffar karimianpour؛ adel zahed babalan؛ ali khaleghkhah؛ ali rezaeisharif

16.

The relationship between Ethical Leadership with teachers’ organizational citizenship behavior: mediating role of teachers' social capital

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 159-133
محمدرضا اردلان؛ جمال عبدالملکی؛ نسرین حیدری سورشجانی

17.

The Relationship between perceived Ethical Climate, Organizational Justice and Job Involvement with the Mediation Role of Professional Ethics of Schools Teachers

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 251-235
Behboud Yarigholi؛ Golam Reza Golmohammadnejad Bahrami؛ Mahdi Fazli

18.

The Role of Managers’ Spiritual leadership in Teachers’ Work Engagement with Mediation of Social Capital

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 238-215
سیروس قنبری؛ فرزانه سلطانقلی

19.

The Study of the Impact of Destructive Leadership on Teachers' Desire to Quit Serving with Mediating Role of Organizational Injustice

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 258-231
فاطمه بارانی؛ ناصر ناستی زایی

20.

The study of the relationship between lifelong learning and school effectiveness in the teachers of smart schools In the district 5 of Tehran

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 23-39
Seyyedeh Maryam Hosseini Largani؛ Morteza Amani

21.

آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 1-16
کتایون حمیدی زاده؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ گلنار مهران

22.

بازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالش‌های تربیت هنری در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 29-1
محمد امینی؛ مجیده لقب دوست

23.

بررسی تاثیر فرایند درس پژوهشی بر توسعه حرفه ای معلمان

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-19
رزگار محمدی؛ آرمان حسنی

24.

بررسی روایی و پایایی سیاهه فراشناخت تدریس معلمان

دوره 9، شماره 3، مهر 1400، صفحه 226-200
سید عدنان حسینی

25.

تبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 146-123
رضا مالمیر؛ فرهاد سراجی؛ حامد عباسی کسانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب