1.

بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 160-182
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی

2.

پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 33-56
شیرین خسروزاده؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

3.

تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 156-175
مرضیه دهقانی زاده؛ زهرا اکبری پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب