1.

الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 1-34
ملیحه فقیرگنجی؛ سارا کشکر؛ حبیب هنری؛ جواد شهلایی

2.

تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 1-30
محمد حسن خرم؛ محمدرضا مرادی؛ مازیار حاتمی

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 154-133
حسین پورسلطانی زرندی؛ حسین کردلو؛ احمد تاری وردی

4.

تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 52-22
سید مرتضی عظیم زاده؛ رضا حیدری؛ مسعود دارابی؛ کیانوش شجیع

5.

دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 فروردین 1403
زینب خالقی آرانی؛ مینا مستحفظیان؛ داود نصراصفهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب