1.

Classroom Management as an Image of School Management: Predicting Academic buoyancy and Educational Performance Students

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 49-28
محسن حاجی‌تبار فیروزجایی

2.

Explaining the Structural Relationship of Teachers' Readiness for Change, Their Perception of Social Capital, and Teachers' Tendency to Participate: The Case Study Education in Fars Province

دوره 11، شماره 2، مهر 2023، صفحه 24-45
Jafar Torkzadeh؛ Abdolah Parvin؛ Rahmatolah Marzoghi؛ Jafar Jahani؛ Maasoumeh Mohtaram

3.

Explaining the Structural Relationship of Teachers' Readiness for Change, Their Perception of Social Capital, and Teachers' Tendency to Participate: The Case Study Education in Fars Province

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 52-68
Maasoumeh Mohtaram؛ Mehdi Mohammadi؛ Zahra Salimiyan

4.

Identifying and Measuring the Components of High School Teachers Development (Case Study: Tehran Province)

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 129-150
mehri ghanizadeh؛ Parivash jafari؛ Nadergholi Ghourchian

5.

Investigating the Relationship Between Self-Efficacy and Creativity with Organizational Silence of Elementary School Teachers

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 133-147
Amineh Mohebiamin؛ Mahdi Rabiei؛ Amir Hossein Kayzouri؛ Seyed Ahmad Mohammadi Hoseini

6.

Modeling The Structural Relationship between Work Engagement, Job Motivational Potential, and Type of Organizational Structure in Bashagard Schools

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 121-139
Jafar Torkzade؛ Mostafa Hosseini

7.

Teacher leadership and The Scale of its Measurement in Schools

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 217-236
reza hoveida؛ seyed hedayatollah davarpanah؛ hamed rezaeian

8.

Teacher`s Awareness and Attitude towards the Concepts and Commandments of the Fundemental Transformation Document (FTD) of the Ministry of Education in Kurdistan Province

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 57-31
Talib Mohammadi؛ rafigh hasani؛ Majid Mohammadi

9.

the mediator role of career plateau in relationship between teachers' individual characteristics and organizational laziness among teachers

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 40-55
ghaffar karimianpour؛ adel zahed babalan؛ ali khaleghkhah؛ ali rezaeisharif

10.

Training transfer in school: integrating the theory of organizational support into the theory of planned behavior

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 405-389
حاتم فرجی ده‌‌سرخی؛ ابوالفضل بختیاری

11.

چالش‌های پیش‌پای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 253-224
مراد یاری دهنوی؛ سارا اسدپور

12.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 144-123
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ مریم صفری؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی

13.

واکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازی‌های آموزشی در همه‌گیری کرونا

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 177-153
فهیمه کشاورزی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ مرضیه عبدالوهاب؛ زهرا حسام پور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب