1.

Structural Relationship of Knowledge Sharing with Effectiveness of School Educational Groups: Mediating Role of In-group Trust and Intra-group Collaboration

صفحه 22-1
زهرا قاسمیان دستجردی؛ علی‌اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری

2.

Feasibility study of establishing knowledge management in schools of Dorud city using data mining techniques

صفحه 40-21
علی بهلولی؛ منصور اسماعیل پور؛ علیرضا اسالمبولچی

3.

Designing a media upbringing process pattern in schools

صفحه 60-41
غلامرضا رحیمی طالخونچه؛ فائزه تقی پور؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی

4.

Analyzing the Relationship between School Culture and School Cohesion with Principal Performance Based on Response to Environmental Needs with the Mediating Role of Ethical Commitment and Collective Effectiveness (Case Study of Urmia City Administrators)

صفحه 78-61
اکبر کاظمی؛ مریم سامری؛ جواد کیهان

5.

Identifying the Factors of Student Misbehavior in the Classroom and Presenting its Management Strategies in Schools

صفحه 99-79
بهزاد نادرنژاد؛ فردین عبدالهی؛ فردین باتمانی

6.

Prioritizing Factors Affecting School Financing in Kurdistan Province

صفحه 118-100
رضا جامعی؛ محمد اسماعیلی؛ سیامک رنجوری

7.

Designing a Model for the Competency of education Administrators for Use in the Evaluation Center

صفحه 139-118
حسین خنیفر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ بی بی مرجان فیاضی

8.

Designing a quality process model for implementing school management excellence program

صفحه 161-140
ترحم رستمی آلیله؛ یوسف نامور؛ صدرالدین ستاری؛ اعظم راستگو

9.

Designing an Appropriate Pattern for Leadership in Education in Guilan Province

صفحه 185-162
سید محسن موسوی؛ حسین عباسیان؛ بیژن عبداللهی؛ حسن رضا زین آبادی

10.

The Relationship between School Principals’ Development and Self-efficacy with the Effectiveness of High Schools

صفحه 202-186
ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی؛ زینب زینب فولادوند؛ تقی زوار

11.

The understanding and experience of school teachers from the concept of professional capital is a phenomenological study

صفحه 217-203
مهدی صالحی؛ پیمان قنبریان قلندر؛ دنیا وکیلی

12.

Identifying factors contributing to competency based appointment of principals in compliance with the Clause “Guidance and Management

صفحه 245-218
عباس محمدی؛ رشید ذوالفقاری زعفرانی؛ مهدی نویدادهم؛ حیدر تورانی

13.

Model of Secondary School Principals Competency in Tehran

صفحه 278-246
عباس عباسپور؛ علی خورسندی طاسکوه؛ محبوبه خسروی؛ محمد تقی تقوی فرد؛ حمید عظیمی مقدم

14.

Identifying the Development Indicators of Sports Education in Iranian Schools

صفحه 300-279
معصومه محمدبیگی؛ شهاب بهرامی؛ حسین عیدی؛ کورش ویسی

15.

Cotextual Analysis of Married Women Returning to School: Practical Lessons for school Adminstration

صفحه 322-301
فاطمه رستمی؛ عذرا جاراللهی؛ محمد زاهدی اصل؛ محمدتقی کرمی قهی

16.

The Impact ofschool principals' Narcissism on Teachers' Organizational Silence with Mediating Role of Organizational Hypocrisy

صفحه 343-323
مینا عیدوزهی؛ ناصر ناستی زدایی

17.

A model for promoting motivation in educational institutions

صفحه 370-344
زهرا خدایاری؛ کامران محمدخانی؛ نادرقلی قورچیان؛ امیرحسین محمدداودی

18.

The Effect of Teaching Method on Identification and improvement of Students' Learning Disorders in Learning Disabilities Centers of Urmia

صفحه 388-371
زیبا یحیی نژاد؛ مصطفی شیخ زاده؛ محمد علی مجلل

19.

Training transfer in school: integrating the theory of organizational support into the theory of planned behavior

صفحه 405-389
حاتم فرجی ده‌‌سرخی؛ ابوالفضل بختیاری

20.

A Qualitative Study of Desirable Mental Health Education in First Secondary Schools

صفحه 433-406
زهرا حدیدچی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب