1.

طراحی الگوی آموزش‌های مهارتی در دانشگاه‌های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های ارومیه و کردستان)

صفحه 1-35
حامد محمدی؛ بهناز مهاجران؛ حسن قلاوندی

2.

تحلیل کیفی تجارب معلمان از چالش‌ها و فرصت‌های آموزش زبان مادری در مدارس

صفحه 36-54
آرش مهربان؛ ژینو مرادی

3.

مدل‌یابی عوامل اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی موثر بر بلوغ زودرس دانش‌آموزان ابتدایی:ارایه برنامه های آموزشی

صفحه 55-74
بهروز اسکندرپور؛ حسن احمدی؛ میرناصر میرباقری هیر؛ سید محسن طباطبایی مزدآبادی

4.

نگرش آموزشی متفاوت به تحلیل نیازمندی‌های زبانی در صنعت بیمه: رویکرد انسان‌گرایانه

صفحه 75-99
نسترن صادقی قهرودی؛ محدثه امینی هرسینی

5.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل علی انگیزش تحصیلی بر اساس حمایت ادراک‌شده معلم و خوش‌بینی تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارامدی تحصیلی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان عادی

صفحه 100-115
عبداله محمود خانی؛ یحیی یاراحمدی؛ حمزه احمدیان؛ محمود گودرزی

6.

نقش مدیریت دانش فردی(PKM) در یادگیری غیر رسمی محیط کار (IWL) با میانجیگری تیم پذیری: مطالعه موردی هنرستان های فنی

صفحه 116-135
مریم بهاروندی؛ عباس خاکپور؛ وحید سلطانزاده

7.

ساخت و اعتباربخشی انگاره نابرابری آموزشی در آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مطالعه موردی آزمون‌های بسندگی زبان دکتری

صفحه 136-161
سجاد فرخی پور؛ احسان نمازیان دوست؛ احمد گودرزی

8.

اثربخشی آموزش به روش مونته سوری و روش چند حسی فرنالد بر حافظه دیداری و حساسیت شنیداری در اختلال دیس گرافیا

صفحه 162-180
مهدی صالحی؛ اصغر فولادی؛ مسعود فضلعلی‌پور میاندوآب

9.

مطالعه پدیدارشناسانه دیدگاه معلمان از چالش‌های حاکم بر آموزش مجازی و راهکارها

مرضیه شهریاری؛ زهرا شیرازی

10.

تبیین چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در آموزش عالی از دیدگاه اساتید و دانشجویان

شعیب ویسی؛ سیران معروفی؛ واحد ممندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب