1.

ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاه‌های خصوصی استان کردستان

دوره 2، شماره 2، تیر 1400، صفحه 71-95
کورش ویسی؛ شنو ایزدی

2.

تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403
امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 154-133
حسین پورسلطانی زرندی؛ حسین کردلو؛ احمد تاری وردی

4.

تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 143-114
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ وحید نورمندی پور

5.

تحلیل گزارش و کنترل نمونه‌های بدون پاسخ‌ در مقالات بازاریابی ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 153-178
سردار محمدی؛ محسن حیدری توپکانلو؛ عابد محمودیان

6.

شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 23-1
سید فرشید میرمحمدیان توتکله؛ لیلا قربانی

7.

نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 1-12
حسین عبدالملکی؛ بهاره خلیلی؛ فاطمه زرسینه؛ مریم صادقی؛ زهرا فتحی

8.

نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 57-30
سعید فرهادی سوادرودباری؛ جبار سیف‌پناهی شعبانی؛ مصطفی جعفری؛ تکتم سالاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب