1.

تحلیل نشانه شناختیِ گفتمانی سینمای سورئالیستی ایران؛ مورد مطالعه: فیلم های هامون و خانه ای روی آب

صفحه 1-18
ابوالحسن حسین زاده؛ ابراهیم فیاض؛ احمد نادری

2.

کلیشه سازی جنسیتی و بازنمایی زنان در سینمای ایران

صفحه 19-35
پیام زین العابدینی؛ حوری شفیعیون

3.

بازنمایی سوژه زن در سینمای نمایش خانگی (مطالعه موردی سریال مانکن)

صفحه 36-54
افشار کبیری؛ ئه سرین شافعی

4.

تبیین جامعه‌شناختی مصرف فیلم در شهر اصفهان

صفحه 55-70
احسان آقابابایی؛ فاطمه السادات فاطمی؛ وحید قاسمی

5.

نقد نورمن برایسون بر روش های فرمالیستی و بازنمایانه در تحلیل نقاشی

صفحه 71-84
شیدا نصیری؛ مرضیه پیراوی ونک

6.

برساخت اجتماعی سرکوب مخالفان در دوره داریوش اول (خوانشی از نقش برجسته بیستون بر اساس نظریه پانوفسکی)

صفحه 84-96
رضا خزاعی؛ سید رضا حسینی

7.

خوانش معماری نارنجستان قوام براساس نظریه سازماندهی محیط

صفحه 97-112
میلاد امیدی؛ مرضیه آزاد ارمکی؛ امید رهایی

8.

الگوهای ارتباط عاطفی زنان به عنوان قهرمان پروبلماتیک در فضای عمومی (بر اساس رمان های شهرنوش پارسی پور)

صفحه 113-132
زهرا مرادی؛ رضا معصومی راد؛ مظفرالدین شهبازی

9.

علل گسست فرهنگ شنیداری موسیقی از اصالت های فرهنگی و هنری در ایران از دوره ناصری تا پهلوی اول

صفحه 133-148
روزبه میرزایی؛ فاطمه شاهرودی

10.

زیست مشترک و جهت گیری متفاوت در بافت سیاسی - اجتماعی کردستان (با تأکید بر دهه های شصت و هفتاد میلادی)

صفحه 149-166
عثمان هدایت؛ مجید موحد؛ جهانگیر جهانگیری؛ کاوه دستوره


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب