1.

Analysis of effective components in parental involvement: A qualitative approach with content analysis method

دوره 9، شماره 2، تابستان 2021، صفحه 300-269
Fariba Agah؛ Mohammad Ali Nadi؛ Fariba Karimi

2.

Phenomenology of the Iranian Invisible School as a New Field of Study in Discipline of Educational Management

دوره 8، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 218-200
Mohamadreza Karbaschi؛ Ali Khalkhali؛ zohreh shakibaei

3.

Presenting a Model for Teachers' Career Adaptability Based on a Qualitative Approach

دوره 10، شماره 1، تابستان 2022، صفحه 201-220
Nadrer Soleimani؛ Amirhasan Koohi؛ Hamid Shafizadeh

4.

Provide a model for individual development of elementary school teachers in exceptional schools (A qualitative study)

دوره 8، شماره 1، تابستان 2020، صفحه 282-259
Parvin Ghorbanian؛ Ali TaghiPourZahir؛ Afsaneh ZamaniMoghaddam؛ Mohammad Reza Ardalan

5.

تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 24-1
فهیمه عباسی؛ الهه حجازی؛ رضوان حکیم زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.