1.

تحلیل محتوای نقادانه ‌«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» در حوزه‌های درسی و رفتاری دانش‌آموزان به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی)

صفحه 28-1
مظهر بابایی؛ شیما یزدان پناه؛ هدیه ازغ

2.

اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی

صفحه 52-29
حشمت اله نظری؛ عبدالزهرا تیماس؛ حمید خادم مسجدی

3.

ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی

صفحه 78-53
لیلا مقتدایی

4.

فرآیند شکل‌گیری سواد تحلیلی در دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 102-79
مجید عبادی شرف آباد؛ شهرام رنجدوست؛ محمد عظیمی

5.

بازنمایی انتظارات دانش آموزان دوزبانه از برنامه درسی رسمی

صفحه 127-103
جواد جهاندیده؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی

6.

وضعیت مؤلفه‌های الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکان‌سنجی اجرا)

صفحه 155-127
اسماعیل رحیمی؛ علیرضا عصاره؛ قدسی احقر

7.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی ‌دانشجویان از رشته تحصیلی ( مطالعه موردی: دانشکده‌های کشاورزی، منابع طبیعی و فنی- مهندسی دانشگاه کردستان)

صفحه 183-156
آمنه کوهی؛ فرزاد اسکندری؛ محمد جلالی

8.

تحلیل تجارب دبیران تاریخ دوره دوم متوسطه از عوامل و موانع تدریس در برنامه درسی تاریخ

صفحه 216-184
پروین صمدی؛ سعیده بهروزی نژاد

9.

بررسی نقش تعدیل کنندگی خودنظارتی در رابطه ی بین ادراک از ساختار کلاس و تعلل ورزی تحصیلی مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول شهر گچساران

صفحه 247-217
محمدرحیم جعفرزاده؛ اکبر باشکوه؛ شیوا داردل

10.

تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته دانش آموزان رشته فتوگرافیک از نقاط ضعف و قوت آموزش غیرحضوری در پاندمی کرونا

صفحه 273-248
ابوالفضل بخشی پور؛ زهرا مهاجر بعد

11.

مقایسه تأثیر روش‌های تدریس سخنرانی و سخنرانی مهمان در افزایش مهارت‌های کسب‌وکار و کارآفرینانه کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران ایوان

صفحه 300-274
رضا صیدی؛ همایون مرادنژادی؛ حسین مهدی زاده

12.

مقایسه اثربخشی هنر- بازی‌درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی

صفحه 325-301
لقمان صالحی؛ رحیم بدری گرگری؛ علی نقی اقدسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب