1.

Presenting Talent Management Model in Tehran City Schools: A Qualitative Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 50-29
غلامرضا عزیزی؛ میترا عزتی؛ امیرحسین محمدداودی

2.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 233-249
یحیی یاراحمدی؛ ناهید نادری؛ مریم اکبری؛ ابوالقاسم یعقوبی

3.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر استدلال ریاضی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

دوره 12، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 107-130
زهرا علی زاده؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار

4.

بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روش‌های تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانش‌آموزان متقلب

دوره 4، شماره 2، آذر 1395، صفحه 113-128
ارش شهبازیان خونیق؛ ابوالفضل فرید؛ رامین حبیبی کلیبر

5.

تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 173-143
زهرا یزدانی؛ حمید رضا مقامی؛ فاطمه اسدی؛ مریم رجبیان ده زیره

6.

تحلیل عوامل آموزشی و محیطی تأثیرگذار بر انتخاب رشته تحصیلی حسابداری در بین دانش آموزان (مورد مطالعه: مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای سنندج)

دوره 12، شماره 2، تیر 1403، صفحه 1-24
پیمان امینی؛ امیرمحمد حیدری

7.

تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی

دوره 4، شماره 2، آذر 1395، صفحه 129-145
یحیی صفری؛ کیوان عزیزی؛ نسرین یوسف پور؛ اسلام محمدی گلینی

8.

درک و میزان بهره‌گیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری

دوره 11، شماره 4، دی 1402، صفحه 197-170
هانا احمدی؛ ناصر شیربگی؛ صنم شیربگی

9.

رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 162-131
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی

10.

طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران)

دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 65-40
فرشته فلاحتی‌نژاد؛ امیر حسین مهدیزاده؛ عباس قلتاش؛ علیرضا عراقیه؛ بتول فقیه آرام

11.

طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 330-300
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی

12.

طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان

دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 237-211
پروین ارشدی؛ سعید صادقی بروجردی؛ مظفر یکتایار

13.

طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی

دوره 11، شماره 4، دی 1402، صفحه 169-142
یحیی سالاری؛ مریم اسلام پناه

14.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 117-82
غلامرضا شاکری؛ عفت عباسی؛ مسعود گرامی پور

15.

مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 235-213
اکبر باشکوه؛ محمد رحیم جعفرزاده؛ محمد باقر اکبرپور

16.

هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش‌آموزان شهرستان ایلام

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 50-67
زینب میهن دوست

17.

واکاوی مولفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم: یک مطالعه سنتزپژوهی

دوره 11، شماره 4، دی 1402، صفحه 198-221
علی بختیاری؛ مرتضی سمیعی زفرقندی؛ علی اکبر خسروی بادبادی؛ فرشته افکاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب