1.

طراحی مدل توسعه رهبری معنوی مدیران مدارس متوسطه دوم آموزش‎وپرورش شهر تهران

صفحه 21-1
ریحانه داوری؛ معصومه اولادیان؛ محمدنقی ایمانی

2.

ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

صفحه 39-22
فخرعلی چابک؛ جواد کیهان؛ محمد حسنی؛ مریم سامری؛ آرام فیضی

3.

طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران)

صفحه 65-40
فرشته فلاحتی‌نژاد؛ امیر حسین مهدیزاده؛ عباس قلتاش؛ علیرضا عراقیه؛ بتول فقیه آرام

4.

تاثیر متن‌های علمی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به نقش جنسیت

صفحه 91-66
زهرا چراغی خواه؛ پروین کدیور؛ مهدی عرب زاده

5.

واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی

صفحه 115-92
وجیهه کریمی؛ زهرا باقری

6.

تدوین الگویی برای ارتقای کیفیت تدریس اعضای هیات علمی نظام آموزش از دور (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور)

صفحه 138-116
انور شاهمحمدی؛ نعمت الله عزیزی؛ مهری بهمنی

7.

نقش دانش و باورهای اخلاقی در الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم تی‌پک (TPACK)

صفحه 168-139
یحیی معروفی؛ ابراهیم محمد پور؛ شهریار حیدری؛ سلیمان آوری

8.

برازش مدل علی اثر ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب حسابداری: نقش میانجی سازگاری ‌روان‌شناختی دانشجویان

صفحه 185-169
شادی حسن زاده؛ خدیجه اسلامی؛ علیرضا همایونی

9.

ارتقای کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس دارای معلمان سیار: پژوهشی کیفی به شیوۀ نظریۀ داده بنیاد

صفحه 210-186
کاوه قادرنژاد؛ سهیلا حسین پور؛ رفیق حسنی

10.

طراحی مدل مفهومی جامع ویژگی‌های درس تربیت‌بدنی از دیدگاه دانش-آموزان

صفحه 237-211
پروین ارشدی؛ سعید صادقی بروجردی؛ مظفر یکتایار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب