1.

Challenges of Professional Learning Communities in Elementary Schools and Practices for Establishing it: Teachers’ Point of view

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 13-31
Fatemeh Khalvandi

2.

Designing a Model for Career Path Adaptability of Teachers: A Qualitative Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 160-184
Amirhasan Koohi؛ Nader Soleimani؛ Hamid Shafizadeh

3.

Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244
معصومه منصوری‌کیا؛ حمید شفیع‌زاده؛ نادر سلیمانی

4.

Dimensions and components of professional learning communities: A qualitative study

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 369-341
ژیار رفاعی؛ رفیق حسنی؛ مجید محمدی

5.

Enhancing Human Capital through Social Capital: The Mediating Role of Knowledge Management

دوره 11، شماره 3، دی 2023، صفحه 181-200
Ahmad Keykha؛ Mitra Ezati؛ Mostafa Zandi Nasab؛ Kourosh Mohammadi

6.

Evaluating the effectiveness of in-service training courses for teachers of primary school Based on the Kirk patrick's model

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 399-371
رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی؛ منیژه اینانلو

7.

Factors Affecting’ Organizational Behavior

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45
jafar torkzadeh؛ elham razi؛ zahra najafi

8.

How teachers and school administrators of Kurdistan province perceive teachers' well-fare

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 224-242
Salah adin Mohamadi؛ Nematolah Azizi؛ khalil Gholami؛ Parivash Jafari

9.

identify barriers to entrepreneurship education in Kermanshah schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 66-51
بیژن رضایی؛ نادر نادری؛ مریم صفری بابازیدی

10.

Investigating the obstacles of collaborative professional development of teachers in schools:mixed method

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 23-49
akram safari؛ Bijan Abdollahi؛ Abdolrahim Nave Ebrahim؛ Zein-Abadi Hassan Reza

11.

Investigating the relationship between organizational silence and organizational citizen behavior of primary school teachers in Saghez

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 471-438
Seyyed Jamal Barkhoda؛ Sirous Moradkhah؛ Sara Naghdi

12.

Investigating the Role of Facilitating Principals in The Professional Development of High School Teachers

دوره 9، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 93-107
Fariba Kazeminasab؛ Yadolah Mehralizadeh؛ Hamid Farhadirad

13.

Modeling Structural Relationships of Teachers' Educational Performance Based on Organizational Citizenship Behavior and Mediating Job Desire

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 99-82
Bahman Kord؛ Hiva Mahmodi

14.

Multicultural education: Reflection on the Best Practice of successful teachers in schools

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 163-181
katayoon Hamidizadeh؛ kourosh Fathivajargah؛ Mahboobe Arefi؛ Golnar Mehran

15.

Organizational Indifference in Schools Teachers in Kashan City: Antecedents and Consequences

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 20-40
hamid rahimi؛ Faezeh khayami

16.

Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 148-127
معصومه محترم؛ سمیرا زمانی

17.

Provide a model for individual development of elementary school teachers in exceptional schools (A qualitative study)

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 282-259
پروین قربانیان؛ علی تقی پورظهیر؛ افسانه زمانی مقدم؛ محمد رضا اردلان

18.

Semantic Representation of Teacher Autonomy: A Grounded Theory Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 26-51
Fariba Galehdari؛ Sohayla Hasanpour؛ Rafigh Hasani

19.

Study of the effectiveness of anti-bullying training program on the perception of elementary students from school and classroom management

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 135-115
سید عدنان حسینی؛ رشید احمدرش

20.

The Exploring Talent Management Process of High Schools Teachers at Ardabil City

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 252-274
hasan ahmadi؛ masoud moradi؛ ali khalegh khah؛ adel zahed babelan

21.

The impact of collaboration between school teachers on process quality improvement   Teaching 2_ Learning

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 193-179
Akram Safari؛ Bijan Abdollahi؛ fatemeh sabouri

22.

The mediating role of scientific optimism in the relationship between authentic leadership and job engagement of English language teachers

دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 1-12
Habib Soleimani؛ Ali Abdi؛ Ghaffar Karimianpoor؛ Khosro Soleimani

23.

The relationship between Ethical Leadership with teachers’ organizational citizenship behavior: mediating role of teachers' social capital

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 159-133
محمدرضا اردلان؛ جمال عبدالملکی؛ نسرین حیدری سورشجانی

24.

The Relationship between perceived Ethical Climate, Organizational Justice and Job Involvement with the Mediation Role of Professional Ethics of Schools Teachers

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 251-235
Behboud Yarigholi؛ Golam Reza Golmohammadnejad Bahrami؛ Mahdi Fazli

25.

The Study of the Impact of Destructive Leadership on Teachers' Desire to Quit Serving with Mediating Role of Organizational Injustice

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 258-231
فاطمه بارانی؛ ناصر ناستی زایی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب