1.

A Model Representation with Grounded Theory approach for Nature Schools Development in Iran

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 123-103
farzaneh soleimani؛ Nader Soleimani؛ akhtar Jamali؛ Reza Shabannejad Khas

2.

Design of process model for developing educational leader’s skills: a Qualitative Research

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 508-484
Hamed Ranjbar؛ Nader Soleimany؛ Hamid Shafizadeh

3.

Identifying and Measuring the Components of High School Teachers Development (Case Study: Tehran Province)

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 129-150
mehri ghanizadeh؛ Parivash jafari؛ Nadergholi Ghourchian

4.

Identifying the Development Indicators of Sports Education in Iranian Schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 300-279
Masoumeh Mohamadbaigi؛ Shahab Bahrami؛ Hossein Eidi؛ Kourosh Veisi

5.

Study of Educational administration Developments: A Qualitative Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 458-439
Hamideh Pakdaman؛ Farnoosh Alami؛ Mohammad Ghahramani

6.

ارائه یک مدل خوانش گرافیکی مبلمان شهری با تا کید بر بهبود حس مکان ساحلی (نمونه مورد مطالعه: منطقه 2 شهر قزوین)

دوره 11، شماره 43، مرداد 1401، صفحه 55-64
مونا مهرانفر؛ جمال الدین سهیلی؛ رضا افهمی

7.

ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 128-110
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری

8.

برنامه ریزی ترابری شهری و توسعه اجتماعی (مطالعه تطبیقی ایران و فرانسه)

دوره 1، شماره 2، خرداد 1391، صفحه 87-100

9.

شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 131-155
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی

10.

مدل توسعه گردشگری فرهنگی در استان کردستان

دوره 11، شماره 43، مرداد 1401، صفحه 41-54
مهدی کروبی؛ محمدتقی تقوی فرد؛ سوران احمدی زاد


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.