1.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان

صفحه 1-16
پرویز پرزور؛ فاطمه بابایی؛ مسلم عباسی؛ ذبیح پیرانی؛ اشرف میکاییلی

2.

بررسی میزان تطابق فعالیت‌ها و روش‌های تدریس در دوره‌های یادگیری الکترونیکی با نظریه‌های یادگیری

صفحه 17-31
سیدجمال بارخدا؛ نوری براری؛ مرتضی رضایی زاده؛ اباصلت خراسانی؛ محسن حاج زین العابدینی

3.

تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس

صفحه 33-50
ناصر شیربگی؛ آزاد همتی؛ سمیه نعمتی

4.

تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیط‌های یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2

صفحه 51-69
محمد جمالی تازه کند؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی

5.

توصیفی از معلم شدن من: خودمردم‌نگاری یک دانش‌آموختۀ دانشگاه فرهنگیان

صفحه 71-97
مهدی قنبری؛ لیلا الماسی

6.

چارچوب فعالیت‌های یادگیری اعضای هیأت‌علمی در برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای در رشته‌های علمی STEM

صفحه 99-122
صادقی زارع صفت؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ مرتضی کرمی؛ کیوان صالحی

7.

رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه‌ای معلمان دوره اول متوسطه

صفحه 123-142
سپیده محمدپور بلترک؛ صمد ایزدی؛ علیرضا بادله

8.

طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

صفحه 143-164
ندا زجاجی؛ خسین خنیفر؛ نقی آقاحسینی؛ حمیدرضا یزدانی

9.

نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی

صفحه 165-183
رضا محمدی؛ فاطمه صادقی مند؛ مریم زمانی فر

10.

هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر

صفحه 185-201
سیمین غلامرضایی؛ غفار نصیری هانیس؛ افسانه منصوری جلیلیان؛ حسین حسینی؛ مریم مهدی عراقی

11.

مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری

صفحه 202-240
علی ذکاوتی قراگزلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب