دوره و شماره: دوره 5، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 55-82، صفحه 1-1111  XML

1

بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 1-20
عظیم زارعی؛ زهره ناصری اشترانی

2

تاثیر ارائه‎ تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار (مطالعه موردی فرودگاه مهرآباد)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 21-37
صلاح احمدی؛ محسن نظری؛ مسعود عفیفی

3

بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 39-54
حسین نوروزی؛ الهام رضائی

4

توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی)

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 55-82
حسن صادقی؛ فضل اله کاظمی

5

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 83-110
حامد بزرگ خو؛ مسعود کیماسی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمدصالح ترکستانی

6

بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 111-134
سعید امینی؛ وحید امینی؛ حسین طاهری؛ رضا احتشام راثی

7

طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران

مطالعات رفتار مصرف کننده
صفحه 135-154
مهدی الله دادی؛ ابوالفضل(اردشیر) تاج زاده نمین؛ منصور ایراندوست؛ هیرش سلطان پناه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.