1.

اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات

دوره 2، شماره 2، تیر 1400، صفحه 127-150
محسن اسمعیلی؛ محمدحسن فردوسی

2.

ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 333-352
محمد نظریان؛ حسین وظیفه دوست؛ کامبیز حیدرزاده؛ کریم حمدی

3.

ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 215-232
محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

4.

ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 98-119
رسول نظری؛ علیرضا داوری؛ مسعود نادریان

5.

ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 133-116
حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن

6.

‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 174-149
فرشته فیروزیان؛ حسن بحرالعلوم؛ حوریه دهقانپوری

7.

تحلیلی بر انگیزه گردشگران و تأثیر عامل جنسیت و درآمد بر آن، مطالعه موردی؛ گردشگران نوروزی شهرستان محلات

دوره 1، شماره 4، آبان 1391، صفحه 13-22

8.

تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های حوزه ضد مصرف

دوره 12، شماره 1، خرداد 1404
شهریار عزیزی؛ نوشین خیری؛ سلمان عیوضی نژاد

9.

تدوین الگوی موانع توسعه بازاریابی گردشگری ورزشی ماجراجویانه در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 بهمن 1403
جواد قاسم پور؛ محمد پورکیانی؛ محمد قربانی

10.

تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور

دوره 2، شماره 2، تیر 1400، صفحه 21-48
سحر بابائی نژاد؛ ناهید اتقیاء؛ سید عماد حسینی

11.

رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 25-44
هادی ویسی؛ عرفانه غروی

12.

سنجش الگوی رفتاری عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایه‌داری (مورد مطالعه: شهر کرج و روستاهای پیرامونی)

دوره 9، شماره 36، آبان 1399، صفحه 85-100
مهدی مودودی ارخودی؛ سجاد فردوسی

13.

شناسایی شاخص‌های مؤثر بر اصلاح الگوی ذهنی مشتریان مردد باشگاه‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1403
شیرکو میرکی؛ مژگان خدامرادپور؛ مظفر یکتایار

14.

طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی)

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 311-332
توران تقدیمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ رضا صالحی امیری؛ مهرداد نوابخش

15.

طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 170-192
امیررضا شیروانی؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری

16.

مشروعیت درآمدزایی با استفاده از تارنماهای تبلیغاتی

دوره 5، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 94-68
حامد میرزاخان



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب