
تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 358 |
تعداد مقالات | 3,481 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,406,671 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,077,082 |
1. | ارزیابی جو سازمانی دانشگاه، کیفیت تجارب یادگیری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان (برگزیدگان نخبه آزمونهای سراسری و المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور) | |||
دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-23 | ||||
محبوبه عارفی؛ رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی | ||||
2. | تبیین چالشها و فرصتهای هوش مصنوعی در آموزش عالی از دیدگاه اساتید و دانشجویان | |||
دوره 12، شماره 4، بهمن 1403 | ||||
شعیب ویسی؛ سیران معروفی؛ واحد ممندی | ||||
3. | تجاربی از کلاس درس استاد فقید تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری: مؤلفههایی برای تدریس اثر بخش در آموزش عالی | |||
دوره 12، شماره 3، مهر 1403، صفحه 127-149 | ||||
فاطمه فرج پور بناب؛ حسین جعفری ثانی | ||||
4. | تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی | |||
دوره 4، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 47-64 | ||||
غلام رضا یادگارزاده؛ کوروش فتحی واچارگاه؛ محمود مهرمحمدی؛ محبوبه عارفی | ||||
5. | تحلیل و شناسایی مؤلفههای کلیدی تدریس نوآورانه: ( تدریس نوآورانه اساتید در حوزه آموزش عالی) | |||
دوره 7، شماره 4، دی 1398، صفحه 23-1 | ||||
مریم خدارحمی؛ محبوبه خسروی؛ صابر عبدالملکی | ||||
6. | تدوین و ارائه مدل شایستگیهای دموکراتیک استادان در آموزش عالی (مورد مطالعه: اساتید دانشگاه کردستان) | |||
دوره 1، شماره 3، آذر 1401، صفحه 190-156 | ||||
فرشته حیدری؛ مهدی صالحی | ||||
7. | تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی | |||
دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 98-73 | ||||
فاطمه رستگار کهخا ژاله؛ روح الله باقری مجد | ||||
8. | چالش های بهکارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی | |||
دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-50 | ||||
عظیمه سادات خاکباز | ||||
9. | رابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان | |||
دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 175-150 | ||||
اصغر زمانی؛ مهتاب پورآتشی؛ مصطفی باقریان فر | ||||
10. | شناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران | |||
دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 230-212 | ||||
احمد قرطالی؛ مرتضی رضایی زاده؛ جمیله علم الهدی | ||||
11. | طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران | |||
دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 131-151 | ||||
افسانه صابر کرگانی؛ نرگس کشتی آرای؛ خدیجه ابوالمعالی | ||||
12. | فساد آکادمیک، ساختار یا عاملیت؟ : تاملی بر دیدگاه متخصصان و پژوهشگران این حوزه در ایران | |||
دوره 3، شماره 3، مهر 1403، صفحه 112-84 | ||||
جمال سلیمی؛ کویستان محمدیان شریف | ||||
13. | ماکروارگونومی در آموزش عالی(با تاکید بر تدریس و آموزش) | |||
دوره 12، شماره 2، تیر 1403، صفحه 25-57 | ||||
فرشاد ارغوانی؛ خلیل غلامی؛ یدالله زارع زاده | ||||
14. | مطالعه کیفی دانشجویان بینالمللی از تحصیل در دانشگاه کردستان: پژوهش روایتی | |||
دوره 11، شماره 4، دی 1402، صفحه 51-27 | ||||
یحیی اسعدی؛ جمال سلیمی؛ نعمت اله عزیزی؛ ناصر شیربگی | ||||
15. | مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی | |||
دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 89-117 | ||||
محمد لگزیان؛ سعید مرتضوی؛ فاطمه بخشی | ||||
16. | مطالعه و بررسی چالشها، فرصتها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی) | |||
دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 212-176 | ||||
ابراهیم تیمورزادگان؛ جمال سلیمی؛ خلیل غلامی | ||||
17. | واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان | |||
دوره 1، شماره 2، مهر 1401، صفحه 47-27 | ||||
سلمان دارابی؛ نعمت اله عزیزی؛ جمال سلیمی | ||||
18. | واکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک | |||
دوره 3، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 69-42 | ||||
هانیه سیداحمدیان؛ هدی سادات محسنی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی | ||||
|