1.

An Examination of the Performance of the Comprehensive Eco-Schools: A Case Study of Tehran

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 134-121
omid mehni؛ soheila mokhtari؛ mansoureh mashayekhi؛ ALI MOHAMMAD ahmadvand

2.

Designing a media upbringing process pattern in schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 60-41
gholam reza rahimi talkhonche؛ Faezeh Taghipour khorasgan؛ Akbar Etebarian Khorasgani

3.

Designing a model for developing and maintaining talent in the organization: Qualitative research in education

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 296-268
Hossein Khanifar؛ Salahedin Ebrahimi؛ Bahman Gholami

4.

Designing a Model for the Competency of education Administrators for Use in the Evaluation Center

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 139-118
hossein khanifar؛ Salahedin Ebrahimi؛ ali seyfi؛ Marjan Fayyazi

5.

Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244
Masoumeh Mansourikia؛ hamid shafizadeh؛ Nader Soleimany

6.

Designing a Substitute Model for Training Educational Managers with a Data-driven Approach: A Qualitative Research

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 فروردین 1401
Salahedin Ebrahimi؛ Payvand Mohammadiyan

7.

Educational System as a Discourse of Power: Reading Salinger’s Catcher in the Rye in Terms of Adorno’s Theory of Halbbildung

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 245-259
Masoumeh Bakhtiari

8.

Factors Affecting’ Organizational Behavior

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45
jafar torkzadeh؛ elham razi؛ zahra najafi

9.

Investigation of Human Resources and Educational Environment of Preschool Centers

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 81-58
HOJJATOLLAH DARAFSH؛ Ali Biremi؛ Ziba Ramezani

10.

Model of Secondary School Principals Competency in Tehran

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 278-246
Abbas Abbas pour؛ Ali khorsandi؛ Mahboubeh Khosravi؛ Mohamad taghi Taghavi fard؛ Hamid Azimimoghadam

11.

Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 148-127
Maasoumeh Mohtaram؛ Samira Zamani

12.

Prioritizing Factors Affecting School Financing in Kurdistan Province

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 118-100
Reza Jamei؛ Mohammad Esmaili؛ Siamak Ranjouri

13.

Provide a template for stakeholder participation in the selection of school principals in khorasan razavi based on grounded theory

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 209-178
Rasool Alijani؛ aliakbar aminbeidokhti؛ shahrokh makvand hoseini

14.

Providing the desirable model of organizational culture of education with a social exchange approach

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 108-123
khadijeh Bozorginezhad؛ reza zarei؛ parvin razmjooei

15.

Realizing the characteristics of school organizational structure in the Fundamental Reform Document of Education (FRDE) in the Islamic Republic of Iran

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 273-303
Seyedeh bahareh Boutorabi؛ Rezvan Hosseingholizadeh؛ Behrooz Mahram

16.

The Exploring Talent Management Process of High Schools Teachers at Ardabil City

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 252-274
hasan ahmadi؛ masoud moradi؛ ali khalegh khah؛ adel zahed babelan

17.

Working Values and Behavioral Characteristics of Net Generation and Previous Generation Teachers: An Approach to School principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 82-101
ٍElham Heidari؛ Malihe Sahranavard

18.

ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 215-232
محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

19.

تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 260-239
عادل محمدی؛ ابومحمد عسگرخانی؛ سید باقر میر عباسی

20.

تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 211-193
سردار محمدی؛ فرهاد فتحی

21.

مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حل‌مساله بر تعامل معلم و دانش آموز

دوره 8، شماره 2، تیر 1399، صفحه 146-130
بهروز زینلی؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ لیلا نیرومند؛ افسانه مظفری

22.

نقش عوامل فرازبان‌شناختی سن و سطح تحصیلات بر قابلیت فهم متقابل بین دو گویش کردی میانی و جنوبی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 73-92
منیژه میرمکری؛ غلامحسین کریمی دوستان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.