تعداد نشریات | 28 |
تعداد شمارهها | 282 |
تعداد مقالات | 2,769 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,216,961 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,120,790 |
1. | An Examination of the Performance of the Comprehensive Eco-Schools: A Case Study of Tehran | |||
دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 134-121 | ||||
omid mehni؛ soheila mokhtari؛ mansoureh mashayekhi؛ ALI MOHAMMAD ahmadvand | ||||
2. | Designing a media upbringing process pattern in schools | |||
دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 60-41 | ||||
غلامرضا رحیمی طالخونچه؛ فائزه تقی پور؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی | ||||
3. | Designing a Model for Career Path Adaptability of Teachers: A Qualitative Study | |||
دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 160-184 | ||||
Amirhasan Koohi؛ Nader Soleimani؛ Hamid Shafizadeh | ||||
4. | Designing a model for developing and maintaining talent in the organization: Qualitative research in education | |||
دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 296-268 | ||||
حسین خنیفر؛ صلاحالدین ابراهیمی؛ بهمن غلامی | ||||
5. | Designing a Model for the Competency of education Administrators for Use in the Evaluation Center | |||
دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 139-118 | ||||
حسین خنیفر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ بی بی مرجان فیاضی | ||||
6. | Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran | |||
دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244 | ||||
معصومه منصوریکیا؛ حمید شفیعزاده؛ نادر سلیمانی | ||||
7. | Designing a Substitute Model for Training Educational Managers with a Data-driven Approach: A Qualitative Research | |||
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 فروردین 1402 | ||||
Salahedin Ebrahimi؛ Payvand Mohammadiyan | ||||
8. | Educational System as a Discourse of Power: Reading Salinger’s Catcher in the Rye in Terms of Adorno’s Theory of Halbbildung | |||
دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 245-259 | ||||
Masoumeh Bakhtiari | ||||
9. | Factors Affecting’ Organizational Behavior | |||
دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45 | ||||
jafar torkzadeh؛ elham razi؛ zahra najafi | ||||
10. | Identifying linchpin Components For School Principals: A Qualitative Study | |||
دوره 11، شماره 1، تیر 2023، صفحه 75-108 | ||||
Soheila Mokhtari؛ Hosssein Abasian؛ Hamidreza Arasteh؛ Hasanreza Zaynabadi | ||||
11. | Investigation of Human Resources and Educational Environment of Preschool Centers | |||
دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 81-58 | ||||
HOJJATOLLAH DARAFSH؛ Ali Biremi؛ Ziba Ramezani | ||||
12. | Model of Secondary School Principals Competency in Tehran | |||
دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 278-246 | ||||
عباس عباسپور؛ علی خورسندی طاسکوه؛ محبوبه خسروی؛ محمد تقی تقوی فرد؛ حمید عظیمی مقدم | ||||
13. | Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools | |||
دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 148-127 | ||||
معصومه محترم؛ سمیرا زمانی | ||||
14. | Prioritizing Factors Affecting School Financing in Kurdistan Province | |||
دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 118-100 | ||||
رضا جامعی؛ محمد اسماعیلی؛ سیامک رنجوری | ||||
15. | Provide a template for stakeholder participation in the selection of school principals in khorasan razavi based on grounded theory | |||
دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 209-178 | ||||
Rasool Alijani؛ aliakbar aminbeidokhti؛ shahrokh makvand hoseini | ||||
16. | Providing the desirable model of organizational culture of education with a social exchange approach | |||
دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 108-123 | ||||
khadijeh Bozorginezhad؛ reza zarei؛ parvin razmjooei | ||||
17. | Realizing the characteristics of school organizational structure in the Fundamental Reform Document of Education (FRDE) in the Islamic Republic of Iran | |||
دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 273-303 | ||||
Seyedeh bahareh Boutorabi؛ Rezvan Hosseingholizadeh؛ Behrooz Mahram | ||||
18. | The Exploring Talent Management Process of High Schools Teachers at Ardabil City | |||
دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 252-274 | ||||
hasan ahmadi؛ masoud moradi؛ ali khalegh khah؛ adel zahed babelan | ||||
19. | The Relationship between Learning Climate and Organizational Agility in Managers of Education Department | |||
دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 164-177 | ||||
Kawan Mozaffari؛ Mohammad Ghahramani؛ Mahmood Abolghasemi | ||||
20. | Working Values and Behavioral Characteristics of Net Generation and Previous Generation Teachers: An Approach to School principals | |||
دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 82-101 | ||||
ٍElham Heidari؛ Malihe Sahranavard | ||||
21. | اثربخشی آموزش درسپژوهی بر صلاحیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی | |||
دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 16-1 | ||||
مهدی احمدی؛ محمد آرمند؛ قدسی احقر | ||||
22. | ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران | |||
دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 215-232 | ||||
محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی | ||||
23. | استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری | |||
دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 243-218 | ||||
حجت دهقان زاده؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی | ||||
24. | بررسی رابطه بین مؤلفههای توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش | |||
دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 75-49 | ||||
مریم افراطی؛ مریم تقوایی یزدی | ||||
25. | تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه | |||
دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 260-239 | ||||
عادل محمدی؛ ابومحمد عسگرخانی؛ سید باقر میر عباسی | ||||
|