1.

Appropriate strategies for increasing the linkage between home, school and Community; Utilization of global experiences

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 370-336
Sohrab Mohammadi Pouya؛ Yusef Adib؛ Ahmad Zarei

2.

A Study of the Relationship Between Secure Base Leadership and Schools’ Staff Happiness: Mediating Role of Psychological Safety

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 1-21
sadaf khalijian؛ Gholamreza Shams؛ Mohammad Hassan Pardakhtchi؛ Sayyid Mohammad Mirkamali

3.

Conceptual Design of Green Schools in Iran

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 60-81
Fatemeh Eslamieh؛ masoomeh oladian؛ Mahmood Safari

4.

Green school: Managing the use of plants in schools and their role in humanizing modern schools.

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 121-134
Salahedin Molanai؛ Sina Arman

5.

Human resource talent management model designing in schools with using interpretive structural modeling approach

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 212-229
Rezareza Sephavand؛ Ali SHariat؛ mohsen arefnezahd

6.

Identification of effective factors on empowerment of schools with emphasis on social care system of students

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 283-260
Akram Hossini Sangrizeh؛ Kiomars Niazazari؛ Taraneh Enayati

7.

identify barriers to entrepreneurship education in Kermanshah schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 66-51
Bijan Rezaee؛ Nader Naderi؛ Maryam Safari babazaidi

8.

Identifying barriers and challenges in the application of information and communication technology in Iranian schools.

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 70-49
Masomeh Tavakoli Abandansari؛ Ebrahim Halajian

9.

Identifying the Development Indicators of Sports Education in Iranian Schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 300-279
Masoumeh Mohamadbaigi؛ Shahab Bahrami؛ Hossein Eidi؛ Kourosh Veisi

10.

Multicultural education: Reflection on the Best Practice of successful teachers in schools

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 163-181
katayoon Hamidizadeh؛ kourosh Fathivajargah؛ Mahboobe Arefi؛ Golnar Mehran

11.

Phenomenological analysis of the factors affecting the improvement of public participation in school sports

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 412-387
Yaser Javidi؛ Layla sadat Gamshidian؛ Ahmad Torkfar؛ Sayed Mohamad Ali Mirhosein

12.

Preparing to lead the digital transformation in schools

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 386-358
Saeid Moradi؛ Samaneh Keshmiri

13.

Presenting Talent Management Model in Tehran City Schools: A Qualitative Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 50-29
Gholamreza Azizi؛ Mitra Ezati؛ Amir hossien Mohammad davoudi

14.

Representation of School administration by Narrative Research of The Internship Experiences in Schools

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 30-1
Sharareh Sadeghi؛ Shahab Nasiri Nia؛ Mehdi Salehi

15.

The Effect Of Socialization Factors On Decision Making Of Teenagers Consumers In Schools

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 217-234
Mohammad Mousavijad؛ SHima payvandi

16.

ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 2، تیر 1400، صفحه 78-53
لیلا مقتدایی

17.

مقایسه نقش مدارس، آموزشگاه های خصوصی، و خود آموزی تکنولوژی محور در یادگیری زبان انگلیسی

دوره 7، شماره 4، دی 1398، صفحه 106-92
محمدرضا قربانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.