1.

عوامل مؤثر بر حواس پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19

صفحه 24-1
محمدعلی رستمی نژاد؛ حسن ضابط؛ علی اکبر عجم؛ نرگس صادقی

2.

اهداف، روش ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون ماندگاری در اندیشه ی دلوز

صفحه 48-25
بهرام مرادی؛ علیرضا محمودنیا؛ سوسن کشاورز؛ سعید ضرغامی

3.

بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم

صفحه 80-49
مریم عسگری؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ علی زارعی

4.

بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان داشجویان رشته زبان انگلیسی

صفحه 106-81
یاسر صیادی؛ حبیب سلیمانی

5.

تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 130-107
مریم سادات باقری موسوی؛ پروین کدیور؛ عباس حبیب زاده

6.

رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش آموزان در شرایط کرونا (COVID-19)

صفحه 162-131
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی

7.

واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس پژوهی بر عزت نفس دانش آموزان آسیب دیده بینایی

صفحه 181-163
اعظم السادات حسینی؛ ذبیح الله اللهی؛ مجید کهرازهی

8.

تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تاکید بر مدل های شایستگی و ارزش آفرینی

صفحه 205-182
رضا عمادانی؛ فروغ رودرگرنژاد؛ داوود کیاکجوری؛ محمدجواد تقی پوریان

9.

تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوه‌های تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی

صفحه 220-206
فائزه Faeze؛ بتول سبزه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.