1.

اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی

صفحه 16-1
مهدی احمدی؛ محمد آرمند؛ قدسی احقر

2.

آسیب‌شناسی و نقد متون منظوم و منثور فارسی دورۀ اول متوسطه با تکیه بر استعاره، تشبیه و کنایه (تناسب فرم و تدریس)

صفحه 35-17
هیوا حسن پور؛ محسن پیشوایی علوی

3.

شناسایی و تبیین عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری دانشجویان در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 60-35
علیرضا فراهانی؛ محبوبه عارفی؛ غلامرضا شمس مورکانی

4.

بررسی آمادگی معلمان در پذیرش پلتفرم شاد براساس مدل پذیرش مبتنی بر نگرانی در دوران همه‌گیری کرونا

صفحه 83-61
الهام اکبری؛ طاهره یزدی نژاد؛ اسما یزدی؛ رضوان نظری

5.

واکاوی پدیده تدریس برای آزمون در درس زیست‌شناسی

صفحه 113-84
غلامرضا یادگارزاده؛ محبوبه خسروی؛ فاطمه صادقی سینی

6.

اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش

صفحه 129-114
بهمن یاسبلاغی شراهی؛ رحیم مرادی

7.

سنجش تطبیقی ضرباهنگ زمانی - مکانی برنامه‌ریزی درس‌های نظری و عملی جغرافیا در نظام برنامه‌ریزی دانشگاه

صفحه 149-130
اسماعیل دویران

8.

رابطه سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 175-150
اصغر زمانی؛ مهتاب پورآتشی؛ مصطفی باقریان فر

9.

مطالعه و بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و پیامدهای کرونا بر کارکردهای اصلی آموزش عالی (تجربیات کارگزاران و مدیران دانشگاهی و وزارتی)

صفحه 212-176
ابراهیم تیمورزادگان؛ جمال سلیمی؛ خلیل غلامی

10.

مدل‌یابی ساختاری روابط بین سرسختی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی‌ احساس انسجام در دانش‌آموزان متوسطه اول

صفحه 235-213
اکبر باشکوه؛ محمد باقر اکبرپور؛ محمد رحیم جعفرزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب