1.

Abstract

دوره 3، شماره 1، آذر 1396

2.

Assessment of High Schools from the Stakeholders Point of View Based on the Total Quality Management Standards in Education

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 145-164

3.

Collecting Professional-Scientific Proficiencies of Primary Schools Managers in Lorestan Province

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 113-127

4.

comparison of the educational space of public and non-public schools, the case study : Karaj high schools

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 51-72

5.

Cover page

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 0-0

6.

Explainin the role of change management knowledge and attitudes of Khoram Abad schools managers in theirs creativity

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 23-44

7.

Identifying And Prioritizing Elements of Principals’ Competencies with an Emphasis on Islamic Management

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 151-172

8.

Identifying factors affecting the quality of schools and investigation schools status quo: the mixed method research

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 173-193

9.

Investigating the obstacles of collaborative professional development of teachers in schools:mixed method

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 23-49

10.

Islamic-Iranian Model of Osveh Principals in Educational System: A qualitative Approach

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 1-21

11.

Multicultural Education Management in Iranian schools’: A Qualitative Meta-analysis

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 87-107

12.

Mutual Responsibility of the society and School Principals (Education and Management at humane School)

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 234-261

13.

Normal and Abnormal Reading: Phonology and Dyslexia

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 99-112

14.

Organizational and Contextual Factors of Professional Development of Elementary Teachers in Special Schools

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 73-92

15.

Professional Development Model of High School Administrators: A qualitative research

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 123-143

16.

Reader-Response Approach: Critical Concepts and Methodology in Phenomenological Reading Theory

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 87-98

17.

Relationship between Teachers’ Organizational Silence And Their Organizational Memory in Girls High Schools in Shiraz

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 1-21

18.

Structural Equation Modeling of the Role of Emotional Intelligence and Job Performance Among Educational Managers: Organizational Learning as A Mediator

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 45-67

19.

Symptoms of Teacher Silence at the School: The A Qualitative Study

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 69-85

20.

The Effect Of Socialization Factors On Decision Making Of Teenagers Consumers In Schools

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 217-234

21.

The relationship between organizational agility, organizational self-esteem , morale and job satisfaction of Prinsipals

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 165-185

22.

The Relationship between Professional Ethics, Ethical Leadership and Social Responsibility of High Schools in Kurdistan

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 93-112

23.

The relationship between transformational leadership's principal and organizational climate: teachers' perspectives from girl elementary schools

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 129-150

24.

The Roles of School Principals in Strengthening and Developing Thriving at Work among Teachers: A Mixed Method Research

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 195-215

25.

The study of role of Teacher group organizational citizenship behavior on primary school effectiveness

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 109-121

26.

اثربخشی آموزش پیش از ازدواج به شیوۀ برنامه آگاهی و انتخاب میان فردی بر باورهای ارتباطی دانشجویان مجرد

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 79-97

27.

اثربخشی خانواده‌درمانی مبتنی بر رویکرد ارتباطی ستیر بر کیفیت زندگی، رضایت زناشویی و تعارض زناشویی زنان ازدواج‌کرده به شیوه عادی، زن به زن و فرار کردن

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 98-119

28.

اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 63-78

29.

ارائه الگوی ازدواج پایدار رضایتمند: یک پژوهش گراند تئوری

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 120-149

30.

ارزیابی احساس امنیت زنان در فضاهای شهری؛ مطالعه موردی:منطقه یک شهر اهواز

دوره 6، شماره 23، مرداد 1396، صفحه 53-68

31.

ارزیابی مهارت‌های تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 129-145

32.

ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-24

33.

امکان‌سنجی اجرای روش انتقال حق توسعه جهت تامین زمین خدمات شهری در شهر شیراز

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 3-14

34.

آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 1-16

35.

بازشناسی عناصر موثر بر خوانایی درادراک بزرگسالان مطالعه موردی : بلوارامامیه-مشهد

دوره 6، شماره 23، مرداد 1396، صفحه 17-28

36.

بازشناسی عوامل کالبدی_فضایی مؤثر بر پیاده روی شهروندان در محله های شهری (مطالعه موردی: نوشهر)

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 89-97

37.

بازنمایی خواندن در آثار یک نویسنده: مطالعه موردی داستان‌های مصطفی مستور

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 69-85

38.

بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 99-128

39.

بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم»

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 1-21

40.

بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 23-37

41.

بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی خانواده بر خواندن فرزندان

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 11-23

42.

بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 39-58

43.

بررسی ریخت-گونه شناسانه بافت های مسکونی جدید در راستای بهینه سازی مصرف انرژی اولیه (نمونه موردی: سپاهان شهر)

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 41-54

44.

بررسی زندگی، احوال و آثار الماس‌خان کندوله‌‌ای (بر پایۀ نسخه‌های خطی آثار او)

دوره 3، شماره 1، آذر 1396، صفحه 75-112

45.

بررسی شاخص‌های کمی و کیفی موثر در ارزیابی عملکرد سامانه‌ اتوبوس‌های تندرو (BRT) با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه کلان شهر مشهد)

دوره 6، شماره 23، مرداد 1396، صفحه 87-97

46.

بررسی ظرف ذهنی دانش‎آموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 17-33

47.

بررسی علل شکل گیری و راهکار مقابله حاشیه نشینی شهر زابل با تاکید بر توانمندسازی

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 17-28

48.

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 59-86

49.

بررسی و تحلیل اندیشه‌های شیرزاد حسن (بر اساس منتخب آثار داستانی وی)

دوره 3، شماره 1، آذر 1396، صفحه 31-58

50.

پدیدارشناسی روش‌های توجیه خیانت: سازوکارهای رویارویی با ناهماهنگی‌های شناختی در روابط فرا زناشویی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 188-207

51.

پیش‌بینی رضایت از رابطه هنگام نامزدی بر پایه ویژگی‌های شخصیتی، عوامل خانوادگی، همسانی شخصیتی و خانوادگی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 87-106

52.

پیش‌بینی رضایت زناشویی زنان با ویژگی‌های شخصیتی و دین‌داری آن‌ها

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 107-127

53.

پیش‌بینی رضایت زناشویی مادران و پدران کودکان دچار درخودماندگی با ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 69-85

54.

پیش بینی روابط فرازناشویی بر اساس هوش معنوی، هوش اخلاقی، رضایت زناشویی و استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی با نقش تعدیل کنندگی جنسیت

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 39-67

55.

تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 25-46

56.

تأثیر آموزش تاب‌آوری خانواده بر سلامت روانی مادران دارای فرزند کم توان ذهنی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 57-78

57.

تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درس‌پژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 87-108

58.

تأثیر آموزش مهارت‌های جنسی بر دانش و نگرش جنسی زنان متأهل

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 1-15

59.

تاثیر دلبستگی به مکان بر سرمایه اجتماعی در محیط‌های مشترک همسایگی؛ نمونه موردی: مجتمع مسکونی نور در تهران

دوره 6، شماره 23، مرداد 1396، صفحه 39-52

60.

تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 47-64

61.

تاثیر عوامل کالبدی فضاهای بازی بر خلاقیت کودکان 6 تا 12 سال در پارکهای شهری

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 39-50

62.

تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 43-66

63.

تآثیر معنادرمانی گروهی در رضایت زناشویی و بهزیستی روانشناختی همسران ناسازگار

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 1-19

64.

تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 1-10

65.

تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 21-46

66.

تبیین و ارزیابی مولفه‌های تاب‌آوری نهادی و اجتماعی در سکونتگاه‌های خودانگیخته شهری؛ مطالعه موردی: ناحیه منفصل شهری نایسر؛ سنندج

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 75-88

67.

تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 1-20

68.

تحلیلی بر ریخت‌شناسی مجتمع‌های تجاری (مطالعه موردی: مجتمع تجاری کوروش، منطقه 5 تهران)

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 55-66

69.

تحلیلی برعوامل موثر بر شکل گیری تصویر مقصد در گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر ارومیه

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 5-16

70.

تحلیل پارک های شهری از منظر جرم شناسی با استفاده از تکنیک "چیدمان فضا" (مطالعه موردی: پارک لاله تهران)*

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 15-26

71.

تحلیلی فقهی بر نامطلوب بودن توسعه عمودی بناهای مسکونی در شهر اسلامی

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 3-16

72.

تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی)

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 169-146

73.

تدوین چارچوب نظری منظر شهری به کمک نظریه تولید فضا و نیروهای مؤثر بر منظر

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 81-94

74.

ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 109-129

75.

تصویر ذهنی کودکان از منظر خیابان‌های شهری

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 27-40

76.

تعیین پهنه‌های مناسب مکان‌گزینی «خوشه‌های صنعتی» با استفاده از مدل‌های تصمیم‌گیری چند معیاره در محیط GIS؛ مطالعه موردی: خوشه صنایع چوبی استان اردبیل

دوره 6، شماره 23، مرداد 1396، صفحه 69-86

77.

جستاری در اساطیر منظومه‌ی کردی مم(mam) و زین(zin)

دوره 3، شماره 1، آذر 1396، صفحه 59-74

78.

جوانیناسی و شیعری هێمن

دوره 3، شماره 1، آذر 1396، صفحه 167-188

79.

چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 118-142

80.

چالش های به‌کارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-50

81.

خواندن با/برای کودکان: مطالعه موردی دانش آموزان پایة پنجم ابتدایی شهرستان بابل

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 57-68

82.

خواندن به مثابه یک مهارت راهبردمحور: حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 25-35

83.

درمان‌های تلفیقی، جنسیت و زوج‌درمانی: بررسی و هم سنجی اثربخشی زوج‌درمانی رفتاری التقاطی و درمان تصمیم‌گیری مجدد در بهبود تعهد زناشویی همسران متعارض

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 21-38

84.

رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی)

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 1-21

85.

رابطه اعتماد اجتماعی با توسعه محله ای نمونه موردی؛ محله فهادان شهر یزد

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 65-76

86.

سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 22-42

87.

سنجش عوامل بهبود پایداری اجتماعی در بازآفرینی از منظر ساکنان؛ مطالعه موردی: محله شیوا تهران

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 59-74

88.

سنجش میزان موفقیت طرح مرکز محله آخوند شهر قزوین در ارتقای سطح امنیت محله، با استناد به رویکرد CPTED

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 29-38

89.

سنجش مفهوم قلمرو مطلوب در فضاهای همگانی شهری (مطالعه موردی: پل طبیعت تهران)

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 67-80

90.

سنجش و تحلیل جایگاه مسکن در بخش های اقتصادی ملی و منطقه ای (سال های 1380 و 1390)

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 95-108

91.

شناخت عوامل مرتبط با شیوه نظارت خانواده بر رفتار اینترنتی فرزندان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 16-34

92.

شناسایی عوامل مؤثر در ازدواج‌های پایدار رضایتمند در زنان

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 129-164

93.

شناسایی موانع موجود برای اجرای درس‌پژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 65-86

94.

شناسایی ویژگی‌های محیطی تأثیرگذار بر احساس امنیت بانوان در فضاهای شهری (مطالعه موردی: محلات مخصوص و سلامت، منطقه 11 شهر تهران)

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 77-91

95.

ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 87-106

96.

ضرورت تأسیس و انتشار مجله علمی در حوزه خواندن

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 0-0

97.

طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 131-151

98.

عوامل فرایندی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 51-68

99.

عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 67-88

100.

فرآیند گسترش فضایی سکونتگاه های پیرامون کلانشهر تهران (مورد مطالعه: محدوده شهری اسلام شهر-رباط کریم)

دوره 6، شماره 21، بهمن 1395، صفحه 51-64

101.

کودکان چگونه با هم خواندن را در کتابخانه تجربه می‌کنند؟ مطالعه موردی حلقه مطالعاتی کودکان خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 37-55

102.

لێکدانەوەی شێوازناسانەی قوتابخانەکانی روانگە و کفری: بە سەرنجدان بە شیعری شێرکۆ بێکەس و لەتیف هەڵمەت

دوره 3، شماره 1، آذر 1396، صفحه 131-165

103.

مدلسازی پذیرش فناوری از سوی کاربران برای دستیابی به شهر هوشمند مطالعه موردی: مراکز استان

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 27-42

104.

مدل عوامل مؤثر بر چرخۀ ارتباط زوجی درخواست- کناره‌گیری

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 35-56

105.

میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 107-126

106.

مشخصات مجله و فهرست مقالات

دوره 3، شماره 1، آذر 1396

107.

مطالعه اثر آموزش و تدریس به‌صورت ترکیبی بر یادگیری دانش‌آموزان؛ مطالعه موردی رشته‌های فنی و حرفه‌ای

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 69-81

108.

مطالعه‌ی تطبیقی عشق و سیاست در اشعار شیرکو بی‌کس و حمید مصدق

دوره 3، شماره 1، آذر 1396، صفحه 1-30

109.

مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 89-117

110.

مطالعه کیفی عوامل مؤثر بر تخریب باغ ها در شهر تهران با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 23، مرداد 1396، صفحه 3-16

111.

مقایسه برنامه قصد شده، اجرا‌شده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 131-143

112.

ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 149-172

113.

میل به خلوت جویی و ادراک ازدحام در محیط های شهری: تحلیلی مقایسه ای میان زنان در خرده فرهنگ های ایران

دوره 6، شماره 23، مرداد 1396، صفحه 29-38

114.

نظیره‌های کُردی خمسة نظامی

دوره 3، شماره 1، آذر 1396، صفحه 113-130

115.

نقش اخلاق حرفه‌ای معلمان در تقویت انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 47-62

116.

نقش و جایگاه آموزش زنان در فرآیند بازآفرینی شهری بافت‌های تاریخی (مطالعه موردی : محله سنگ‌سیاه در بافت تاریخی شیراز)

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 17-26

117.

واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درس‌پژوهی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 127-148

118.

واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگی‌ها و پویایی‌های تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللی‌شدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 109-133

119.

واکاوی چشم‌انداز شهرهای جهانی در کشورهای در حال توسعه: از نقد رویکردهای مسلط کنونی تا ارائه چارچوب مفهومی جایگزین

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 43-58

120.

واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 83-107

121.

وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه

دوره 4، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 79-98

122.

وظایف زن در زندگی زناشویی و نقش آن در استوار ساختن بنیاد خانواده از دیدگاه فقه اسلامی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 165-187


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب