1.

Designing the ideal model of life skills for high school talented centers

دوره 8، شماره 1، تابستان 2020، صفحه 395-370
Faridon Khezry؛ Mostafa Ghaderi؛ Fardin Abdollahy

2.

Explaining and analyzing the elements of learning and the position of children and facilitators in nature schools

دوره 8، شماره 1، تابستان 2020، صفحه 23-1
Solayman Avari؛ Ali Hosseini Khah؛ Majid Aliasgari

3.

آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم)

دوره 9، شماره 1، بهار 1400، صفحه 233-205
امیرعلی برومند؛ مهدی کلاهی

4.

اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری

دوره 9، شماره 1، بهار 1400، صفحه 42-23
رضا ابدلم؛ عباس قلتاش؛ فائزه ناطقی

5.

بازنمایی انتظارات دانش آموزان دوزبانه از برنامه درسی رسمی

دوره 9، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 127-103
جواد جهاندیده؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی

6.

پدیدارشناسی تجارب معلمان راهنمای کارورزی از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز

دوره 7، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 54-69
وحیده جعفریان؛ فیروز محمودی

7.

تبیین اهداف و فعالیت‎های یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‎درسی کارورزی رشته حقوق

دوره 7، شماره 1، بهار 1398، صفحه 189-210
زهرا بابادی عکاشه؛ احمدرضا نصر؛ محمدرضا نیلی؛ سید محمدصادق طباطبایی

8.

تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی

دوره 8، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 239-217
سید علی خالقی نژاد؛ اکبر هدایتی

9.

تجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالش‌های تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی

دوره 9، شماره 3، پاییز 1400، صفحه 76-48
حمیده پاک‌مهر؛ صدیقه کاظمی

10.

تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان

دوره 8، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 192-164
علی ابراهیمی نیا؛ فیروزه زنگنه مطلق؛ حمید جعفریان یسار؛ مژگان محمدی نائینی

11.

تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس

دوره 6، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 69-94
خلیل غلامی؛ محمد صالح نصزتی؛ محمد اسدی

12.

چارچوب فعالیت‌های یادگیری اعضای هیأت‌علمی در برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای در رشته‌های علمی STEM

دوره 5، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 99-122
صادقی زارع صفت؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ مرتضی کرمی؛ کیوان صالحی

13.

شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها

دوره 8، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 36-1
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ محمد رضا آهنچیان

14.

طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 122-97
عباس حضرتی؛ سید احمد هاشمی؛ عباس قلتاش؛ علی اصغر ماشینچی

15.

عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات

دوره 9، شماره 1، بهار 1400، صفحه 254-234
فریده گودرزی؛ حسن ملکی؛ محبوبه خسروی؛ عباس عباسپور

16.

مدل ادراک و نگرش معلمان، متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران

دوره 7، شماره 1، بهار 1398، صفحه 21-43
عباس پورسلیم؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه

17.

وضعیت مؤلفه‌های الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکان‌سنجی اجرا)

دوره 9، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 155-127
اسماعیل رحیمی؛ علیرضا عصاره؛ قدسی احقر



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.