1.

Academic Writing Performance and Writing Strategy Use

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 100-108

2.

A meta-analysis on researchs on effective factors on the performance of school principals

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 193-215

3.

An investigation of reciprocal teaching on EFL learner's reading comprehension

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 109-121

4.

A Phenomenographic Reflection on the Components of Curriculum leadership in Elementary Schools from viewpoint of School Principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 283-305

5.

A review and comparison of the management of secondary schools in Kerman based on Tony Bush's management patterns

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 62-81

6.

A Study of the Consequences of Sixth Grade Proximity to First-Grade with respect to Bullying and Aggressive Behaviors

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 1-21

7.

A Study of the Relationship Between Secure Base Leadership and Schools’ Staff Happiness: Mediating Role of Psychological Safety

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 1-21

8.

Caring Leadership of School Principals: A qualitative study

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 305-324

9.

Challenges and obstacles to the expansion of the role of counseling school principles

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 262-282

10.

Effect of Spiritual Leadership of Principals on Spirituality at Work: Mediating Role of Organizational Justice

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 255-276

11.

English Abstracts

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397

12.

Evaluation of School Management Excellence Program with Goal free Model

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 56-77

13.

Evaluation of the quality of the school excellence program based on CIPP model in the secondary school's

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 43-61

14.

Factors Affecting’ Organizational Behavior

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45

15.

Green school: Managing the use of plants in schools and their role in humanizing modern schools.

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 121-134

16.

How teachers and school administrators of Kurdistan province perceive teachers' well-fare

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 224-242

17.

Identifying and Measuring the Components of High School Teachers Development (Case Study: Tehran Province)

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 129-150

18.

Identifying the antecedents and the consequences of professional learning community in primary schools : a qualitative study

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 102-120

19.

Identifying the dimensions and behavioral indicators of school principals in the context of quantum paradigm: qualitative research

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 173-191

20.

Identifying the Representations of the Deviant Workplace Behavior and Examining their Relationship with Organizational Justice and Quality of Supervision of Instruction programs in Schools

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 189-205

21.

Identify the entrepreneurial teacher's mentality about factors related to the promotion of entrepreneurship culture in schools

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 243-263

22.

Indicators of a successful educational leader; Findings of a phenomenological study

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 109-128

23.

Interactive justice in school ,human relationships and morality

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 319-338

24.

Investigate Application of Aspect of Social Capital inTehran Schools, Qualitative Study

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 277-297

25.

Investigating the Effect of Organizational Climate on Organizational Citizenship Behavior of Teachers with Role of Mediate Individual Accountability

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 87-107

26.

Managing Green School: Introduction to Paradigm of Association of Primary Schools and Local Parks

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 100-122

27.

Moderating role of teacheing experience sharing in the effect of perceived innovative culture of schools on teachers’ psychological and cognitive reactions

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 299-318

28.

Modernization in School choice Mechanisms: An investigation into school choice criteria of high school students.

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 169-188

29.

Pathology of Administrators performance evaluation system: The results of Qualitative research

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 264-284

30.

Phenomenological Approach in Identifying Effective Factors in Performance Evaluation of Primary School principals

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 78-99

31.

Phenomenological Study of Financial Empowerment from the Point of View of School Managers

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 285-304

32.

Presenting a model of Empowering primary school managers

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 204-223

33.

Principals' Lived Experience of Curriculum Leadership in Secondary Schools

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 22-42

34.

Relationship between Academic Support with Academic Burnout among High School Students with The Mediating Role of Quality of Life in School

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 206-226

35.

Representation of Teachers' Experience From Inappropriate Interactions with School Principals

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 63-85

36.

Seeking to Understand the Schools’ Principals of Their Functional and Professional Nature

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 19-39

37.

Structural Equation Modeling of Relationship between Cultural Intelligence and the school Culture

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 135-152

38.

Study of the relationship between organizational culture and organizational justice with principals’ occupational success

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 227-243

39.

Teacher leadership and The Scale of its Measurement in Schools

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 217-236

40.

The causal model of relationship Between the Components of Authentic Leadership Style and Positive Excitements of Teaching: Mediating Role of Psychological Capital

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 163-185

41.

The improving of teachers’ organizational performance based on virtuous leadership model with the mediation of organizational learning

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 237-254

42.

The Influence of Spirituality training on the Organizational commitment, Employee Retention and Employee Engagement of Primary school principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 153-168

43.

the mediator role of career plateau in relationship between teachers' individual characteristics and organizational laziness among teachers

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 40-55

44.

The of Study principles and methods of discipline from the secondary schools' views

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 244-261

45.

The Relationship between job Involvement with Organizational Learning and Organizational Innovation among Public School Principals

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 186-203

46.

The relationship between spiritual intelligence and organizational excellence with the mediating role of organizational trust among principals

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 143-162

47.

The Role of Talent Management in the Organizational Health

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 47-61

48.

The study of the relationship between leadership styles school principals with organizational skills of time management

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 1-18

49.

Working Values and Behavioral Characteristics of Net Generation and Previous Generation Teachers: An Approach to School principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 82-101

50.

اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 21-35

51.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 1-16

52.

اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 163-182

53.

اثربخشی برنامه آموزشی غنی‌سازی روابط بر ادراک رفتارهای ازخودگذشتگی خود و شوهر و تاب‌آوری ابهام در زنان دانشجو

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 106-125

54.

اثربخشی درمان متمرکز بر پذیرش و تعهد بر سازش یافتگی زوجیِ زنان

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 166-182

55.

اثربخشى مداخله آموزشی غنی‌سازی زندگى زناشویی با رویکرد متمرکز بر هیجان در دوران باردارى بر رضایت زناشویی زوجین پس از تولد اولین فرزند

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 55-81

56.

اثرگذاری فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی نوین بر ساختار کالبدی – فضایی شهر با رویکرد شهر خلاق (مطالعه موردی شهر اصفهان)

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 77-90

57.

ارتقاء کیفیت تدریس در پرتو ارزشیابی از اساتید؛ تأملی بر دیدگاه دانشجویان

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 15-31

58.

ارزیابی آسیب‏ پذیری بافت‏های مسکونی در برابر زلزله و راهکارهای کاهش آسیب‌پذیری (مطالعه موردی: منطقه شش شهرداری تهران)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 93-112

59.

ارزیابی تاثیر مقیاس مکان بر شدت دلبستگی به سه مقیاس خانه، محله و شهر بر پایه دو متغیر سن و جنسیت (نمونه موردی: شهرهای تهران و ساری)

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 3-16

60.

ارزیابی تطبیقی گذرگاه‌های همسطح و پل‌های عابر پیاده در قابلیت پیاده‌مداری خیابان‌های شهری (نمونه موردی: خیابان کریمخان زند شهر تهران)

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 29-40

61.

ارزیابی جو سازمانی دانشگاه، کیفیت تجارب یادگیری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان (برگزیدگان نخبه آزمون‌های سراسری و المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-23

62.

ارزیابی سطح پایداری محلات غیر رسمی با استفاده از مدل ردپای اکولوژیک (نمونه مطالعاتی: محله عباس آباد شهر سنندج)

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 89-98

63.

ارزیابی شدت کارآیی مکانی کاربری اراضی در بخش مرکزی شهر، مطالعه موردی: بخش مرکزی شیراز

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 73-88

64.

ارزیابی قلمروهای همگانی براساس مشاهده و تحلیل الگوهای فعالیتی-رفتاری (موردپژوهی: پیاده‌راه احمدی شیراز)

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 45-62

65.

ارزیابی مراکز شهری مبتنی بر رویکرد پاسخ‌دهی محیطی (نمونه موردی: منطقه مرکزی شهر گنبدکاووس)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 3-16

66.

ارزیابی وضعیت مسکن سالم در شهر ها: نمونه موردی شهر اردبیل

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 99-111

67.

ارزشیابی سطح دانش و نگرش ‌معلمان مدارس در ارتباط با پژوهش تربیتی

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 46-65

68.

استعاره‌ی فضا در کُردی کلهری: بررسی حرف اضافه‌ی مکانی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 45-64

69.

اصولِ اخلاقِ آموزگاری: بازاندیشیِ پیش‌روایت‌های زیست اخلاقیِ فراتر از دبستان

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 24-45

70.

اعتباریابی پرسشنامه انگیزه خواندن (MRQ) در میان دانش‌آموزان دبستانی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 1-28

71.

امکان‌سنجی تحقق شهر دوستدار سالمند (مطالعه موردی: شهر بوکان)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 67-78

72.

امکان سنجی و آسیب شناسی ورود تبلت به فرآیند تدریس و یادگیری

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 49-68

73.

اولویت بندی راهبردهای توسعه میان افزا در پهنه های برش عرضی نواحی شهری (نمونه مطالعاتی: منطقه6 شهرمشهد)

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 65-78

74.

بررسی اثرات پیکره بندی بر کیفیت فضایی پارکهای شهری (مطالعه موردی: پارک‌های شهر مشهد)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 27-40

75.

بررسی اصول طراحی راهبردهای ارزشیابی مطلوب در میان دانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان: یک مطالعه ترکیبی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 25-41

76.

بررسی بازتاب نمادهای اسطوره ای در اشعار احمد شاملو و شیرکو بی کس

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 247-275

77.

بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 43-57

78.

بررسی تأثیر اجتماع‌پذیری فضاهای عمومی بر پایداری اجتماعی مجتمع‌های مسکونی، نمونه موردی: مجتمع‌های مسکن مهر اردبیل

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 43-56

79.

بررسی تـأثیر رؤیت‌پذیری فضای کالبدی بر رفتار عابران پیاده در میادین شهری با کمک تحلیل‌های مبتنی بر آیزویست سه‌بعدی (نمونه موردی: سبزه‌میدان تهران)

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 101-115

80.

بررسی تطبیقی سبک‌شناسانه‌ی قصیده «هه‌لوِ» سواره ایلخانی‌زاده و «النسرِ» عمر ابوریشه

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 207-226

81.

بررسی تناسب محتوا و شیوه‏های آموزش حسابداری (کارشناسی ارشد) با مهارت‏های مورد نیاز بازارکار: از دیدگاه دانشجویان، اساتید دانشگاه و اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 218-233

82.

بررسی جامعه شناختی پدیده رمزگردانی دو زبانه های کردی کلهری- فارسی در دانش آموزان

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 39-63

83.

بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و انفرادی با میزان مهارتهای اجتماعی دانش آموزان رشته علوم انسانی

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 175-190

84.

بررسی روش ترکیبی در تشخیص جزایر گرمایی و راهکار تعدیل از طریق ظرفیت فضای سبز شهری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 41-54

85.

بررسی کارکرد رنگ در دیوان مولوی کُرد

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 85-102

86.

بررسی میزان تاثیرگذاری عوامل محیطی بر افزایش فعالیت دختران و پسران نوجوان در فضاهای شهری (محدوده مطالعاتی: خیابان آزادی کرج)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 17-27

87.

بررسی میزان تطابق فعالیت‌ها و روش‌های تدریس در دوره‌های یادگیری الکترونیکی با نظریه‌های یادگیری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 17-31

88.

بررسی میزان همخوانی منابع موجود در ایستگاه‌های مطالعه با نیازهای اطلاعاتی مراجعان آنها در شهر بوشهر

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 85-99

89.

بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 1-22

90.

بررسی و تحلیل اهداف تعلیم و تربیت عشایر با تکیه بر دیدگاه‌های تربیتی بهمن بیگی: تحلیل محتوای کیفی

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 123-146

91.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ کوتاه مقیاس رابطۀ خانوادگی و برآورد همبستگی آن با خود گزارش دهی رفتارهای خودکشی نوجوانان دبیرستانی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 147-164

92.

برنامه ریزی راهبردی گردشگری شهری با رویکرد بازآفرینی فرهنگ مبنا در بافت های تاریخی (نمونه موردی: بافت قدیم شهر رشت)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 53-66

93.

برنامه ریزی راهبردی گردشگری کردستان بر پایه هویت رقابت‌پذیری منطقه ای با استفاده از تکنیک Meta-SOWT

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 17-30

94.

بهبود درک دانش آموزان از چگونگی تفریق عددهای مخلوط (تجربه مبتنی بر درس پژوهی)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 59-78

95.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس سبک‌های دلبستگی، خود-متمایزسازی و سبک زندگی ارتقا بخش سلامت

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 145-165

96.

پیش‌بینی تعهد زناشویی زنان بر اساس شیوه‌های دل‌بستگی، خود شفقتی و تحمل پریشانی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 65-84

97.

پی‌کاوی تجربه زیسته رضایت زناشویی زوجین دارای تفاوت فرهنگی: یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 105-124

98.

تأثیر آموزش خود دفاعی در سازش یافتگی زناشویی و همبستگی خانواده زنان درگیر خشونت خانگی مراجعه‌کننده به دادگستری شهر اردبیل

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 82-98

99.

تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 37-59

100.

تأثیرتدریس واژگان زبان انگلیسی با کارتون آموزشی به همراه ترجمه بینازبانی شفاهی بر میزان فراگیری زبان آموزان ایرانی

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 83-94

101.

تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 61-79

102.

تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 33-50

103.

تأثیر درمان رابطۀ والد- فرزند بر تنیدگی و توانمندی والدین دارای فرزند دچار اختلال کاستی توجه/ فزون کنشی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 27-46

104.

تاثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 1-14

105.

تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر روان‌شناسی وحدت مدار بر رضایت زناشویی و بهزیستی روان‌شناختی زوجین

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 85-104

106.

تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-19

107.

تبیین ابعاد صلاحیت‌های تدریس دبیران برگزیده دوره دوم متوسطه شهر همدان

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 64-82

108.

تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیط‌های یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 51-69

109.

تبیین سلسله‌مراتب روابط عملکردی شبکه شهری: نمونه موردی استان فارس

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 91-100

110.

تبیین شیوه‏ ها و فنون یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‏ درسی زبان ‏آموزی دوره ابتدایی مناطق دوزبانه از دیدگاه معلمان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 79-98

111.

تحلیلی تطبیقی بر نیایش در شاهنامۀ فردوسی و شاهنامۀ کردی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 163-190

112.

تحلیل رویت پذیری ساختمانهای بلندمرتبه در منظر شهری با استفاده از GIS (مطالعه موردی: شهر سنندج)

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 31-42

113.

تحلیل نشانه‌شناختی «ارمنی» پرتو کرمانشاهی و «زمستان» اخوان ثالث

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 191-205

114.

تحلیل نقش جنسیت در الگوی رفت و آمد شهری مورد مطالعه: شهر زنجان

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 91-100

115.

تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 101-122

116.

تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 69-94

117.

توصیفی از معلم شدن من: خودمردم‌نگاری یک دانش‌آموختۀ دانشگاه فرهنگیان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 71-97

118.

جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 115-129

119.

چارچوب فعالیت‌های یادگیری اعضای هیأت‌علمی در برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای در رشته‌های علمی STEM

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 99-122

120.

رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 81-99

121.

رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه‌ای معلمان دوره اول متوسطه

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 123-142

122.

رابطه شایستگی های مدرسان با تجارب دوره و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 99-119

123.

رابطۀ هوش اخلاقی با نگرش به بی‌وفایی در فرزندان با و بدون تجربۀ بی‌وفایی پدرومادر

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 125-146

124.

رتبه بندی مدرسان حسابداری از نظر صفات شخصیتی به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 203-225

125.

رهبری برنامه درسی، راهکاری مؤثر در تغییر و اجرای پویای برنامه های درسی

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 106-126

126.

روشهای تدریس حدیث

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 149-162

127.

رویکردی عملیاتی در ارزیابی جریان های اصلی شکل پایدار شهر با تمرکز بر مدل شکل شهر بوم-کارا. مورد پژوهی ریخت-گونه های شهر اصفهان

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 55-64

128.

رویکردهای سرگرمی محور به ترویج و معرفی کتاب: مطالعه موردی برنامه کتاب‌باز

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 68-84

129.

روند تغییرات علاقه به خواندن و فعالیت‌های خارج از مدرسه دانش‌آموزان پایه چهارم و بررسی نقش آنها در عملکرد خواندن دانش‌آموزان برپایه داده‌های مطالعات طولی پرلز طی دوره های 2001 الی 2011

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 29-49

130.

ساخت و آزمون نرم افزار هندسۀ پویا مبتنی بر مهارتهای فضایی و مقایسۀ اثربخشی آن با اُریگامی بر تجسم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 121-142

131.

سخن مدیرمسئول و سردبیر

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 1-2

132.

سیر تاریخی و انواع ترجمه‌های قرآن کریم به زبان‌های فارسی و کردی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 227-246

133.

سنجش پراکنده رویی شهری با استفاده از داده های فضایی- زمانی، نمونه موردی: شهر ارومیه

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 63-76

134.

سنخ شناسی الگوهای فضایی پراکنده رویی در شهر- منطقه ها (مورد مطالعه: شهر- منطقه مرکزی مازندران)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 79-92

135.

شرح و توضیح بیتی از لیلی و مجنون نظامی (با تکیه بر تمثیل و گاهنامه کردی)

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 33-44

136.

شناسایی اثرات گردشگری و نقش آن در توسعه شهری کاشان

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 31-44

137.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازی‌های آموزشی: (ازنظر مربیان مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک شهر تهران)

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 183-202

138.

شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 131-148

139.

شناسایی و اعتباریابی شاخص‌های توسعه‌یافتگی آموزشی دانشگاه‌های دولتی

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 147-174

140.

شناسائی و اکتشاف عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: مطالعه ای با رویکرد آمیخته

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 23-38

141.

شیوه‌های تدریس معلمان با تأکید بر مهارت‌های تفکرانتقادی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 143-163

142.

طراحی الگوی برنامه‌درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 1-23

143.

طراحی الگوی تلفیقی برنامة درسی دورة متوسطة اول و اعتبارسنجی آن از منظر متخصصان برنامة درسی و دبیران ذیربط

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 209-237

144.

طراحی الگوی عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 66-85

145.

طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 143-164

146.

طراحی دوره آموزشی رفتار مصرف آب مبتنی بر روش یادگیری معکوس(پژوهش کیفی)

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 166-188

147.

طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای رضایت زناشویی و عشق

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 3-26

148.

طراحی و اعتبار یابی مدل آموزش از راه دور پروژه محور با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 86-105

149.

فراتحلیل بررسی کیفیت تدریس معلمان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 144-161

150.

فراتحلیل متغیرهای مرتبط با عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی در مهارت خواندن

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 33-48

151.

فراهم‌سازی ارزیابی تراز خودتنظیمی زناشویی در جامعۀ ایرانی: آزمون پایایی، روایی و ساختار عاملی نسخه ایرانی سنجۀ خودتنظیمی رفتاری برای روابط کارآمد در زوج‌ها

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 126-147

152.

گرایش‌های ضداجتماعی و سرهم‌بندی امور در پهنۀ خدمات سلامت خانواده و ازدواج

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-2

153.

لێکدانەوەی چەند پرسێکی پێوەندیدار بە خاڵبەنەدییەوە: پێناسە، شیکردنەوە و پۆلێنکاری

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 103-122

154.

لێکه‌وته‌ی تاراوگه‌ له ئه‌ده‌بی کوردیدا به‌نموونه‌ی تێکستی مه‌ولانا خالید، نالی، حاجی قادر، پیره‌مێرد، زێوه‌ر

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 123-161

155.

مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 202-240

156.

مدرسه در خانه، حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 189-208

157.

مدل پیشنهادی تراکم سکونت و توزیع فعالیت برای انطباق با اصول TOD (مورد مطالعه: منطقه ۱۲ شهر تهران)

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 17-28

158.

مدل سلسله مراتبی ارزیابی سازگاری روانی در جهت نیل به آسایش حرارتی و حس مکان در فضاهای شهری

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 79-90

159.

مشخصات مجله و فهرست مقالات

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397

160.

مطالعه تطبیقی مراکز محله ای شهر یزد بر مبنای شاخص های مرکز محله ایده آل با رویکرد تحلیلی FMEA (مطالعه موردی: مرکز محله "یعقوبی" در بافت تاریخی و "پشت سیلو" در بافت جدید شهر یزد)

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 3-16

161.

معیارهای اصلی شکل گیری حس مکان در پهنه های توسعه جدید شهری (نمونه مطالعه:منطقه 22 و منطقه 4 شهرداری تهران)

دوره 7، شماره 25، اسفند 1396، صفحه 17-30

162.

معیارهای موثر بر شکل گیری تصویر ذهنی زنان از فضای شهری مطلوب (مطالعه موردی: شهر تهران)

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 3-16

163.

مقایسه سبک‌شناختی مراثی احمدبگ کوماسی و مولوی کرد در سوگ همسرانشان

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 65-84

164.

مقایسه میزان رضایت مندی ساکنان از مجتمع های مسکن مهر دولتی و خود مالک (مطالعه موردی: شهر آمل)

دوره 7، شماره 27، مرداد 1397، صفحه 41-52

165.

مقایسه مؤلفه‌های تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 206-217

166.

نقد و بررسی ملمع های کردی-پارسی از جهت ساختار و پیوند معنایی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-32

167.

نقش پایستگی‎ آموزشی، مکان کنترل و هیجانات تحصیلی در پیش‎بینی تاب آوری تحصیلی

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 127-144

168.

نقش پیکره‌بندی فضایی در اجتماع پذیری سکونتگاه‌های غیر رسمی (نمونه موردی: محله‌های حصار و دیزج شهر همدان)

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 57-72

169.

نقش خانواده، مدرسه و رسانه در پیشگیری از وقوع جرم با تأکید بر معیارهای بین‌المللی حاکم بر تعهد دولت‌ها در آموزش افراد

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 238-258

170.

نقش عوامل فردی، ساختاری و فراساختاری در پیش بینی "دانشگاه گریزی" مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 191-205

171.

نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 165-183

172.

هم سنجی اثربخشی طرح‌واره درمانی و روایت درمانی هنگام به هم پیوستن هر یک از آن‌ها با برنامه غنی‌سازی زناشویی بر گرایش به پیمان‌شکنی زناشویی و رضایت زناشویی

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 27-54

173.

هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 185-201

174.

هم سنجی تأثیر آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی با روش درمانگری متمرکز بر پذیرش و تعهد در رابطه مادر-کودک مادران کودکان دچار مشکلات رفتاری برونی سازی شده

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 99-122

175.

هم سنجی تأثیر زوج‌درمانی مبتنی بر نظریه انتخاب و درمان رابطۀ اجتماعی - هیجانی بر باورهای ارتباطی زوجین

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 47-64

176.

هم سنجی تأثیر زوج‌درمانی متمرکز بر هیجان با برنامه غنی‌سازی زناشویی در رضایت زناشویی

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 3-26

177.

هنجاریابی ابزار ارزیابی عملکرد رفتار حمله‏ای بازیکنان مدارس فوتبال با رویکرد تدریس بازی‏ محور

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 95-113

178.

هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش‌آموزان شهرستان ایلام

دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 50-67

179.

واکاوی و تبیین تربیت معنوی و نگاهی اجمالی به عناصر برنامه درسی در آن ساحت

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 95-122


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب